blefri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej det skal nok komme. Du skal altså ikke bekymre dig om det.

Den eneste grund til anne kan er jo fordi hun har lært det af Niels. En dag kom hun jo så til at tisse og fandt ud af hvad det gik ud på.

Men min søstres datter er heller ikke blefri overhovedet og hun er da 3 uger ældre end Niels. Og de siger jo at drenge er noget langsomere end piger. Men hun er jo så også kommet af med sutten nu her og det tror jeg har gjort en del for hende, så lige nu overkommer hun ikke at komme af med hendes ble.

okay så er jeg mere rolig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

heaven

helt blefri her...... været siden sidst i aug

Jannie

Anmeld

27. december 2010

Tut

Hej.

Her er vi også 100% blefri.

Sidste gang Noah havde en ble på var natten til d. 13/7 (natten til hans 3 års fødselsdag)

Anmeld

27. december 2010

Mikkelmusen

Filuca var blefri om dagen i sommers, men nu er vi tilbage med bleen. Nu nægter at gå på wc, kun når hun skal i bad gør hun det før hun hopper op i badekarret.

Men heldigvis ved vi nu at grunden er at hun bliver nervøs fordi hun ikke kan styre hvornår hun skal. Vi har været ved lægen med aff. prøver og fået besked om at hun havde nogle bakterier som gjorde hun fik en slags diarre. Men det var ikke slemt nok til at de ville give hende noget for det. Jeg skal bare give hende idoform men dem vil hun ikke tage og de virker bare ikke særlig godt når man drysser det i maden i stedet.

Og så mener lægen også at det ligeså meget er toddlers diarrea, som jeg har læst mig frem til er pga forkert kost! Så nu går vi ind i det nye år med ny "speciel" kost uden sukker og brød med kerner osv.

Så håber vi bare at det hjælper.

Anmeld

27. december 2010

Monica

Lene76 skriver:

nej og nej...... vi arbejder på det men tror der kommer til at gå noget tid endnu. han har fokus et helt andet sted, men det ska nok komme når han engang er helt klar.

Slet ikke ble fri her... Gustav har slet slet ikke fokus på det. Bange for at der går længe endnu. Men han var også længe om at begynde og kravle og gå - men de 2 ting kom fra den ene dag til den anden, så vi håber... 

Anmeld

27. december 2010

Muffinmus

Han har været blefri siden sidst på sommeren, har haft et par uheld hvor han hadve tynd mave, men ellers er det gået ret godt synes jeg.

Bruger ikke ble om natten heller ej og har haft et natuheld hvor han drømte han badede

Anmeld

29. december 2010

Mie A

Simon bruger stadig ble om natten.

Anmeld

8. januar 2011

Susan1978

heller ikke ble her mere.. hverken dag eller nat.

Anmeld

8. januar 2011

Lulle25

Blefri her også. Mathilde blev helt blefri inden jul sidste år 09, hun synes det var super sjovt at gå på toilet, så det var nemt  og sådan var Cecilie også. Hun blev 2 i juni og smed bleen i august samme år. Er spændt på om Peter også viser interesse for det, han synes i hvert fald det er sjovt og gå på toilet

Men det kommer når det kommer, nogen er hurtigere end andre, men sådan er det jo med alt andet.

kh louise

Anmeld

8. januar 2011

BellaT

Overhovedet ikke blefri her...

Det er slet ikke interessant nok. Jo, indimellem når han bliver lækkersulten. At lave på potten udløser nemlig et stykke slik. Så han kan godt indimellem.

Jep, meget pædagogisk korrekt..

Men venter stadig.. Det var faktisk ikke lige planen at vi skulle have 2 blebørn, ha ha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.