Godmorgen derude...
Håber I har haft en dejlig jul! Her er det gået skønt! Jeg er helt fyldt op med dejlige oplevelser med familien. ...Og med godter og and - alt for meget! Vi snupper lige en familie-julefrokost igen i dag, men så er vi vist også ved at være godt med
Selvom vi fiser rundt og det er hårdt, KAN jeg bare ikke sove. Vågner konstant. Er ved at blive helt tosset af det, Jeg skal jo nå at sove inden krapylet kommer ud
Vågner af at h*n sparker, jeg har krampe i benene, ligger dårligt for hofter og lænd, har halsbrand og dermed kvalme og hvad jeg ellers lige kan finde på af grunde til ikke at sove
Jeg er blevet rigtig utålmodig efter at føde. Vi er på sygehuset rimelig tit de her dage, da Martins farmor er indlagt og ligger på sit sidste. Hver gang vi tar elevatoren har jeg lyst til at stoppe på 5. og få den fødsel klaret
Så kan hun også nå at møde vores lille som måske skal have hedes navn...
Jeg trænger SÅ meget til at få min krop igen!! Jeg vil ud og gå en laaang tur uden at jeg må vende om efter 50meter. Jeg vil sove på maven! Men allerhelst vil jeg møde mit lille dejlige krapyl
Sorry I blev udsat for at jeg skulle sidde og få tiden til at gå. Nu vil jeg hænge vasketøj op og se om jeg kan snuppe en time, inden den står på julefokost igen i dag
(hvor jeg i øvrigt skal møde mine to kusiners helt nye og krøllede babyer - glæder mig og frygter for at blive meget misundelig)
Anmeld