Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. december 2010

Maria S.

Jeg skulle have haft min mens d. 24. men den er ikke dukket op og har så lige taget den flottest graviditetstest, hvor test-stregen nærmest var tydeligere end kontrol-stregen. Blev vildt glad.. indtil jeg tog endnu en test for at være sikker - og den er bragende negativ!!

Nu ved jeg ikke hvad jeg skal tro. Har selvfølgelig tænkt mig at gå på apoteket og købe en ny test, men så er jeg vel nødt til at vente til i morgen tidlig med at teste igen?

Og hvad siger I, piger? Jeg har hørt at man godt kan få en falsk negativ men aldrig en falsk positiv. Kan jeg mon regne med det??

Jeg vedhæfter lige et billede, hvis jeg kan finde ud af det. Testen så sådan ud inden der var gået ét minut. Og ÆL-testen var også positiv med det samme.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

tb

altså den kan da næsten ikke se mere positiv ud i mine øjne  håber den er der!! men ja, prøv at tage en ny test i morgen..

Anmeld

27. december 2010

Enayia

Jeg vil nu også mene det ikke skulle være helt muligt at få en falsk positiv, men jeg er desværre ikke ekspert. For mig ser de begge positive ud! De kan jo godt drille lidt. Havde selv en der var negativ sidst, men så fandt jeg ud af den var lidt defekt og stregen sad under det der plastic..

Krydser da for jer den er positiv! Ellers må du et smut forbi din læge eller prøve at tage en ny.

Jeg har aldrig ventet til om morgenen sommange gør med mine teste

Knus Enayia

Anmeld

27. december 2010

B&J

ved ikke om det er mine øjne men jeg syntes de begge er meget positive

Anmeld

27. december 2010

komodo

jeg har svært ved at forstå hvis den skulle være så tydelig og være falsk positiv samtidig, jeg vil helt klart mene du er gravid..

Venter spændt på update

Anmeld

27. december 2010

Missi

De er jo total positive begge to

Men ved det kan være en dum ide at teste hurtigt efter hinanden med to forskellige urin, da nogen ikke når at danne homonet hurtig nok som gør udslaget på en test

Anmeld

27. december 2010

Lotus86

Der er da vidst ingen tvivl der, du er gravid Tror at den anden test er blevet negativ fordi du har taget den lige efter du har haft tisset en gang. Var det samme mærke? Men forsøg at hold dig i ca. 4 timer, og så tag en ny, så er jeg sikker på den er positiv igen

Anmeld

27. december 2010

Maria S.

Tak for alle jeres svar >:<

Det var faktisk samme urin men to forskellige mærker test. Den der var negativ var en Valmed fra Netto. Men jeg havde ikke brugsanvisningen, så måske gjorde jeg det forkert.

Og jeg kunne selvfølgelig ikke vente til i morgen, så har lige været nede på apoteket efter en Clearblue. Jeg synes det lyder som om folk herinde har gode erfaringer med dem. Og den viste Gravid, så nu tror jeg vist godt på det

Jeg har i øvrigt PCO og skal egentlig starte i barnløshedsbehandling d. 11. januar, men 3 mdr på Metformin har åbenbart hjulpet! Nu håber jeg bare den bliver derinde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. december 2010

komodo

stort tillykke med bebse i maven.

for den bliver hængende som den skal

Anmeld

27. december 2010

tingimor

super stort Tillykke her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.