Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår kommer jeres børn i seng om aftenen...???
Der er mulighed for at krydse flere gange når der er flere børn, hvis sengetiden vel og mærket er forskellig...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad blev der af 19:30 - 20:00
Mine (1½ og 3 år) bliver som regel puttet ved 19-tiden.Og lidt senere hvis det er weekend eller ferie.
JustAnotherName skriver: Hvad blev der af 19:30 - 20:00 Mine (1½ og 3 år) bliver som regel puttet ved 19-tiden.Og lidt senere hvis det er weekend eller ferie.
Åhh ja for dælen... det var da lige en fejl..
Mine piger på 3½ og 15 måneder hører også til valgmuligheden "19.30-20.00" Dog lidt senere i weekenderne, i ferien el. ved særlige lejligheder.
Så er der en ny..
I mellem 19-20
I weekenderne kan den dog godt blive 21 og juleaften sneg klokken sig op på 00.30, før han gik kold. Da havde han dog også sovet middagslur og så er han ikke til at drive i seng
sandratobias skriver: Hvornår kommer jeres børn i seng om aftenen...??? Der er mulighed for at krydse flere gange når der er flere børn, hvis sengetiden vel og mærket er forskellig...
Altså har krydset lidt her og der.Alt efter alder har det jo været meget forskelligt.Men mens de var små og indtil skolealderen har det været mellem kl halv 7 og 7. Skolealder halv 8 og frem stigende i alder.Nickolai som er 13 går i seng senest halv 11 i hverdagene.Han sover sjældent med det samme, men det bestemmer han selv.I weekenderne har mine børn stort set altid selv bestemt undtagen da de var helt små altså op til 4-5 års alderen.KærligstSussie
Celina kommer i seng. ca. 19-19.30 i hverdage.
Sletter lige mit svar igen da jeg ikke lige havde læst der står 3+
Vi læser historie kl 19.30 - og så får han børstet tænder og kommer i seng derefter Han er 4 år - og det har været sådan siden han var 1½
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128