Ja, efter jeg oplevede en SA i November har jeg haft en menstruation som kom 30 dage efter - jeg har så købt ægløsningstests for at finde ud af hvor min ægløsning ligger da de da jeg endelig blev gravid mente at min ægløsning havde ligget sent da de ikke kunne se noget på scanningen selvom jeg efter udregningerne skulle være 7-8 uger henne da jeg blev scannet.
Har så taget den første test i dag (11 dage efter 1 menstruationsdag og har så 5 dage til at fange det i, hvis jeg ikke skal igang med den 2 ekstra pakker jeg har) og den var så negativ som den overhovedet kunne blive - kun 1 streg, teststregen.
Har I herinde nogle erfaringer med om den gradvist bliver positiv eller om det sker fra den ene dag til den anden eller noget helt 3.?
Jeg har minus erfaring - så har også kigget ægløsningsberegninger og ifgl den skulle den komme ca 31/12 men det er jo en gennemsnitsberegning så det kan man ikke regne med... kun vejledes af.
Så jeg tænkte at blive ved med at teste (har 14 tests i alt) indtil jeg fanger den, men så kan jeg heller ikke lade være med at tænke på om den allerede HAR været der, så er jeg jo lige vidt...- hvilke erfaringer har I? Kan den godt ligge meget tidligere end 10-11 dage efter første menstruationsdag?
På forhånd tak
Anmeld