karina pigen skriver:
det er jo for sindssygt..
og max 20 dage til at jeg bliver sat igang..
nu er julen overstået, den har været hyggelig men hård at komme igennem, træt og skidt og ja ik fordi man magter hee familie rund turen på 3 dage..men sådan er det jo.. så er det bare nytår.. og det gider jeg faktisk slet ik..men manden gider ik at sidder bare os og glo så jeg opper mig og holde rud så længe jeg kan..
og så skal 1 januar lige gå fordi os OG SÅ må alle heppe ( pia især) på at baby tussi kommer.. mor er i hver til fald mere end klar, især til efter selve fødslen.. forholder mig ik helt til forløbet for kan alligevel ik forstille mig mig hvordan og hvorledes, og kan ik forbedre mig og har slet ingen kontrol så gider ik at stresse over det.. håber bare det ik bliver et laaangt forløb..
har i andre ellers haft en god jul og fået gode gaver..
mine har være okay har ik ønsket mig så meget.. men fik et frisør besøg af kæresten til når det passer mig.. og et story armbånd og penge..
og tussi har fået tøj og babytæppe, og lidt legetøj.. så vi er alle glade..
Hæhæ, jeg var lige ved at begynde at smide vestøv afsted efter dig igår, meeen jeg har jo lovet, at dy mig indtil d. 1-1! Men så får du også i tonsvis!
Ah, jeg kan godt forstå, at du ikke rigtig gider noget - maven er i vejen, og man venter bare på, at man skal føde. Jeg kender det ALT for godt fra de to første gange, jeg var gravid. Man planlægger ikke rigtig noget og gider heller ikke rigtig noget, fordi man bare vil føde og have bebsen ud! Sådan havde jeg det i hvert fald.
Jeg kan også godt mærke nu, at jeg snart heller ikke gider vente længere, men der kan jo gå 1½ måned endnu
, så det kræver lidt tålmodighed...heldigvis er jeg på barsel nu, så man kan slappe af herhjemme og forberede det sidste. Vi mangler stadig at købe et par småting og samle tremmesengen, men det er jo hurtigt gjort!
Vi havde også en dejlig juleaften, og ungerne var tilfredse med deres gaver - bortset fra Oliver, som ikke mente, han fik nok gaver! Han var heldigvis glad for dem, han fik!
Jeg fik heller ikke en hel masse ting, men jeg går nok heller ikke så meget op i mine egne gaver - jeg synes, det er sjovere at se, når børnene får deres!
Du får altså lige en enkelt lillebitte teskefuld vestøv, så du i det mindste ikke går over tid, som jordemoderen regner med!