Vinterstøvler - 15 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.536 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Pige2009

Laura skal til at have et par ordentlige og varme vinterstøvler, nu hun er begyndt at gå, så jeg håber at finde et par gode støvler i prima kvalitet på januarudsalget, men er villig til at betale, hvad de koster, hvis blot kvaliteten er i orden.

Hvilke har I og hvilke kan I anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Tdittmann

Vi har altid haft ecco herhjemme og altid været supergodt tilfredse.

De har fleksibel sål, Goretex, er ikke så tunge og klodsede og de er nemme at få på fødderne

Anmeld

26. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Ville helt klart tage hende med i en sko forretning og få den rette hjælp...

Frederic har aldrig kunnet holde varmen i ecco tex støvler, så vi kører kun med angulus vinter tex støvler og angulus alm sko.

Dertil kan ecco's støvler heller ikke spændes tæt nok ind til hans ben/fod, da han har nogle tænstik ben, der har angulus mere velcro uden at vi skal forbi en skomager...

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Mange tak for svar. Det var også min plan at få rådgivning i en skoforretning, så hun kan få de mest optimale støvler, der er tilpasset til lige netop hendes fod

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Mor til Frederic skriver:

Ville helt klart tage hende med i en sko forretning og få den rette hjælp...

Frederic har aldrig kunnet holde varmen i ecco tex støvler, så vi kører kun med angulus vinter tex støvler og angulus alm sko.

Dertil kan ecco's støvler heller ikke spændes tæt nok ind til hans ben/fod, da han har nogle tænstik ben, der har angulus mere velcro uden at vi skal forbi en skomager...

Går det ellers bedre med Frederic?

Anmeld

26. december 2010

Mor til Frederic og Freya

tja.

Han drikker stadig for lidt - stadig on/off tynd mave og bliver hurtigt træt. Idag har været en sove - skifte tynd mave ble'er.

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Mor til Frederic skriver:

tja.

Han drikker stadig for lidt - stadig on/off tynd mave og bliver hurtigt træt. Idag har været en sove - skifte tynd mave ble'er.

Den stakkels lille fyr altså! Det er da utroligt, de ikke kan finde ud af, hvad der er galt med ham

Anmeld

27. december 2010

JustAnotherName

Begge mine piger har disse Ecco støvler - Dém synes jeg er rigtig gode!

Anmeld

27. december 2010

<3

Jeg er utroligt glad for Kvicklys FRIENDS støvler men Tjalfe har også en buttet fod. Som supplement har vi Føtex termogummistøvler som også er perfekte til en buttet fod(babyfod). Samlet giver vi 4-500 kr for støvlerne.

Fodterapeuterne siger nemlig at det er sundere for foden at skifte mellem fodtøj end at købe det dyreste, og siden at Tjalfe ikke har de store problemer med sko undtagen at han har buttede fødder så er vi fine med dem.Friends vinder også hele tiden "bedst i t test" testene så dem forsøger vi at bruge meget (er dog ikke glad for deres flyverdragt).

Ligenu har vi Primigi, somligner FRIENDS på en prik. De koster bare 800 kr De der Ecco ville jeg ikke købe da velcroen sidder så det kun er om anklen man kan spænde ind. Jeg foretrækker en velcro omkring svangen og en om anklen. Også skal du kunne som smør vride i sålen

God shopping!

Anmeld

27. december 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Jeg er utroligt glad for Kvicklys FRIENDS støvler men Tjalfe har også en buttet fod. Som supplement har vi Føtex termogummistøvler som også er perfekte til en buttet fod(babyfod). Samlet giver vi 4-500 kr for støvlerne.

Fodterapeuterne siger nemlig at det er sundere for foden at skifte mellem fodtøj end at købe det dyreste, og siden at Tjalfe ikke har de store problemer med sko undtagen at han har buttede fødder så er vi fine med dem.Friends vinder også hele tiden "bedst i t test" testene så dem forsøger vi at bruge meget (er dog ikke glad for deres flyverdragt).

Ligenu har vi Primigi, somligner FRIENDS på en prik. De koster bare 800 kr De der Ecco ville jeg ikke købe da velcroen sidder så det kun er om anklen man kan spænde ind. Jeg foretrækker en velcro omkring svangen og en om anklen. Også skal du kunne som smør vride i sålen

God shopping!

Vi fik nogle gode Ecco Men med velcro flere steder og de sidder super godt på hende og har en dejlig blød sål, så hun har masser af bevægelsesfrihed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.