scannes i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Rebecca55

Skal ind i morgentidlig og se om børnene er ok, nøj jeg er nervøs. Glæder mig meget til det er overstået.

Fik 3 bodyer til børnene i gave og håber virkelig vi får brug for en til hver af børnene, men det vil morgendagen vise...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

sandratobias

Rebecca55 skriver:

Skal ind i morgentidlig og se om børnene er ok, nøj jeg er nervøs. Glæder mig meget til det er overstået.

Fik 3 bodyer til børnene i gave og håber virkelig vi får brug for en til hver af børnene, men det vil morgendagen vise...

Held og lykke med scanningen... Så må du hellere huske updaten..  

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Rebecca55 skriver:

Puha, trillinger .. Det var noget af en omgang

Tillykke med dem alle 3, og husk opdaten

Held og lykke

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

26. december 2010

<3

Spændende glæder mig til at høre mere!

Anmeld

26. december 2010

Rebecca55

Aprilmor11 skriver:

Puha, trillinger .. Det var noget af en omgang

Tillykke med dem alle 3, og husk opdaten

Held og lykke

Hvor langt er du henne ?

Jeg går ind i 11 uge på tirsdag... Skal scannes allerede nu, så der stadig er mulighed for foster reduktion hvis en skulle fejle noget. Så det er meget nervepirrende.

Nu har vi endelig vænnet os til der er 3 og vil helst fortsætte med alle 3.

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Rebecca55 skriver:

Jeg går ind i 11 uge på tirsdag... Skal scannes allerede nu, så der stadig er mulighed for foster reduktion hvis en skulle fejle noget. Så det er meget nervepirrende.

Nu har vi endelig vænnet os til der er 3 og vil helst fortsætte med alle 3.

Det forstår jeg godt ..

Håber at alt er vel Det er jo mange som skal deles om pladsen

Anmeld

26. december 2010

Rebecca55

Aprilmor11 skriver:

Det forstår jeg godt ..

Håber at alt er vel Det er jo mange som skal deles om pladsen

Ja pladsen bliver trang, kan også godt se at det går hurtigt nu med at blive større...

Men det er en skøn følelse, specielt nu hvor kvalmen ikke er så slem mere.

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Rebecca55 skriver:

Ja pladsen bliver trang, kan også godt se at det går hurtigt nu med at blive større...

Men det er en skøn følelse, specielt nu hvor kvalmen ikke er så slem mere.

Jah det forståår jeg godt ..

Nu ved jeg godt at du ikkke er så langt henne, men ved at med tvillinger er det da ofte planlagt kejsersnit, ca. 2 uger før termin, hvad med trillinger, ?

Er lidt misundlig på dig

Anmeld

26. december 2010

Rebecca55

Aprilmor11 skriver:

Jah det forståår jeg godt ..

Nu ved jeg godt at du ikkke er så langt henne, men ved at med tvillinger er det da ofte planlagt kejsersnit, ca. 2 uger før termin, hvad med trillinger, ?

Er lidt misundlig på dig

Jeg skal gå så lang tid som muligt, for da der er 3 er der stor risiko at fødslen selv går i gang for tidligt. Så for os er det vist et spørgsmål om hvor længe jeg kan holde på dem. vi har termin d. 18 juli og min læge regner ikke med jeg kommer til at gå til længere end juni mdr engang.

Du er vist den eneste der er misundelig... De fleste synes det er helt vildt spændene, men de er glade for det ikke er dem. he he

Jeg er nu over lykkelig og det er min mand også.

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Rebecca55 skriver:

Jeg skal gå så lang tid som muligt, for da der er 3 er der stor risiko at fødslen selv går i gang for tidligt. Så for os er det vist et spørgsmål om hvor længe jeg kan holde på dem. vi har termin d. 18 juli og min læge regner ikke med jeg kommer til at gå til længere end juni mdr engang.

Du er vist den eneste der er misundelig... De fleste synes det er helt vildt spændene, men de er glade for det ikke er dem. he he

Jeg er nu over lykkelig og det er min mand også.

Jeg ville rigtig gerne have tvillinger, eller trillinger, men er selvfølgelig også ubeskrivelig lykkelig over kun at skal have en <3

Jamen så må vi da håbe at alt går som det skal .. Glæder mig til at høre en opdate

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.