er bare så ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2010

mamiolvi

Min kæreste og jeg skulle holde vores første jul sammen og faktisk skulle der laves babv her i juledagene..
Igår da vi kom hjem fra jkulefrokost hos mine forældre tog han så i byen og kom hjem kl 6.30 imorges, jeg har ikke sovet hele natten da det er første gang vi har været adskilt.. Jeg er bare så ked af det fordi det netop var igår vi skulle have producerert baby.. da jeg tog på job kl 15 sov han endnu...
Følte mig bare så lidt værd da han valgte at tage ibyen igår 1.juledag hvor jeg så måtte sidde alene hjemme med mine unger .. Måske jeg bare er total barnlig , men hold da op hvor jeg er ked af det. Så det blev ikke i denne mdr der blev lavet en baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Tvillingemor80

Tror ikke altid mænd forstår hvor vigtigt sådan ting er for os kvinder.. tror mange mænd lever efter princippet - der er altid i morgen ..

Anmeld

26. december 2010

Nattøs

mamiolvi skriver:

Min kæreste og jeg skulle holde vores første jul sammen og faktisk skulle der laves babv her i juledagene..
Igår da vi kom hjem fra jkulefrokost hos mine forældre tog han så i byen og kom hjem kl 6.30 imorges, jeg har ikke sovet hele natten da det er første gang vi har været adskilt.. Jeg er bare så ked af det fordi det netop var igår vi skulle have producerert baby.. da jeg tog på job kl 15 sov han endnu...
Følte mig bare så lidt værd da han valgte at tage ibyen igår 1.juledag hvor jeg så måtte sidde alene hjemme med mine unger .. Måske jeg bare er total barnlig , men hold da op hvor jeg er ked af det. Så det blev ikke i denne mdr der blev lavet en baby...

Hej

1. Jo jeg ville også blive gal og trist, selvfølgelig nok også skælde ud på min kæreste. Hvis han var smuttet i byen første juledag efter en julefrokost. Der ville jeg da også gerne have ham lidt for mig selv efter børnene var faldet i søvn. Så på det plan, forstår jeg dig godt.

2.Men nu hvor alt dette er sagt, så forstår jeg simpelthen ikke, at du er sur over at i ikke lige fik lavet baby i aften. Må ærlig sige, at så er hyggen ved at lave baby, da helt forsvundet og så er det ikke romantisk længere. Hvis man gøre det hele på planlagt skema osv, medmindre der er læge osv inde over. Men ellers, hvor blev romantikken af osv? Jeg læste brevet op for min kæreste og som han siger, det kan være at din kæreste ikke kan lide at blive presset ind i hvornår, at det barn skal laves? Jeg synes at du skal huske romantikken og hyggen ved at lave barn.

Håber ikke jeg er for hård.

Anmeld

26. december 2010

mamiolvi

Jeg har tre børn og var helt afklaret med ikke at skulle have flere børn.. mine yngste to er 10 år og den ældste 11, så jeg har været igenem baby sjov gange 3..
Det er udelukkende pga min nye kæreste jeg er gået med til at få e baby men føler mig under tidspres... jeg er 35 år og syntes det skal til at være hvis det skal være... Det er min kæreste som har købt ægløsningstest osv og det kan hellere ikke gå hurtig nok for ham, men jeg blev bare så ked af det igår at han valgte nylivet fremfor mig, det var såmænd ikke kun det med at det var lave baby dag igår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.