negativ, men ingen mens ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet, at pletbløde brunt over nogle dage.. men testene er negative.

Jeg pletblødte, brunt nogle få gange over nogle dage, ca. 5 dage før forventede mens (der ellers normalt kommer rimelig præcis)

og havde så test dag i går, men ventede til i dag, og den er negativ..

burde jeg gå til lægen og høre? eller bare vente og se om mens kommer eller hvad.

mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

N1

Vent et par dage, og så test igen  Det er umiddelbart mit råd. Krydser finger for at du er gravid.

Anmeld

26. december 2010

Muhmi

Det kunne godt være du skulle gå til lægen, for det kunne godt være en spontan abort hvis du pletbløder brunt... Det gjorde jeg selvom jeg var 8 uger henne og ventede tvillinger.... Og det er godt at du får tjekket hvis fosteret stadig er inde i dig...

Selvfølgelig håber jeg da ikke at dette er tilfældet, men hvis du tror du er gravid så er det en ret god idé at få det tjekket...

for dig

Anmeld

26. december 2010

Frøken J.

Muhmi skriver:

Det kunne godt være du skulle gå til lægen, for det kunne godt være en spontan abort hvis du pletbløder brunt... Det gjorde jeg selvom jeg var 8 uger henne og ventede tvillinger.... Og det er godt at du får tjekket hvis fosteret stadig er inde i dig...

Selvfølgelig håber jeg da ikke at dette er tilfældet, men hvis du tror du er gravid såer det en ret god idé at få det tjekket...

for dig

Hvis det befrugtede æg er blevet stødt ud 5 dage før forventet menstruation, er det formentlig ikke en spontan abort, men en biokemisk graviditet, der er gået til grunde - Og det behøver man ikke gå til lægen for. Det er meget normalt og sker for mange kvinder. Ægget udstødes inden det når at sætte sig fast, fx pga kromosonfejl hos fosteret. Man siger, at statistisk sket sker det for alle kvinder mindst 1 gang i livet, og der er ikke noget farligt eller unormalt i det

Måske er det det, der er sket for dig trådstarter! Prøv at vent og se, om ikke din mens kommer, ellers test igen om nogle dage

Anmeld

26. december 2010

Rebecca55

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet, at pletbløde brunt over nogle dage.. men testene er negative.

Jeg pletblødte, brunt nogle få gange over nogle dage, ca. 5 dage før forventede mens (der ellers normalt kommer rimelig præcis)

burde jeg gå til lægen og høre? eller bare vente og se om mens kommer eller hvad.

mvh

Det har jeg oplevet mange gange og er sikker på det var min krop der spillede mig et puds fordi jeg så inderligt ville være gravid. Så det endte med min mins. rykkede sig et par dage hver mdr. på den måde du beskriver.

Jeg ville vente et par dage og evt. få testet ved lægen hvis din mens. stadig er udeblevet (man kan købe sig fattig i tests).

Anmeld

26. december 2010

Muhmi

Secrets skriver:

Hvis det befrugtede æg er blevet stødt ud 5 dage før forventet menstruation, er det formentlig ikke en spontan abort, men en biokemisk graviditet, der er gået til grunde - Og det behøver man ikke gå til lægen for. Det er meget normalt og sker for mange kvinder. Ægget udstødes inden det når at sætte sig fast, fx pga kromosonfejl hos fosteret. Man siger, at statistisk sket sker det for alle kvinder mindst 1 gang i livet, og der er ikke noget farligt eller unormalt i det

Måske er det det, der er sket for dig trådstarter! Prøv at vent og se, om ikke din mens kommer, ellers test igen om nogle dage

Okay regnede med at det var ligeledes selvom ægget måske ikke havde sat sig fast... Men ja, nu hvor jeg tænker over det, ville det jo være lidt unaturligt at det så stadig var derinde... så blev jeg da det klogere

Anmeld

26. december 2010

Frøken J.

Muhmi skriver:

Okay regnede med at det var ligeledes selvom ægget måske ikke havde sat sig fast... Men ja, nu hvor jeg tænker over det, ville det jo være lidt unaturligt at det så stadig var derinde... så blev jeg da det klogere

Jeg kendte heller ikke noget til fænomenet, før jeg kom herind. Men du kan læse noget om det her, hvis det skulle have interesse   http://www.min-mave.dk/artikler/at-miste/tidligt-i-graviditeten/biokemisk-graviditet.htm

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

Selvfølgelig håber jeg da ikke at dette er tilfældet, men hvis du tror du er gravid så er det en ret god idé at få det tjekket...

for dig

Ved ikke om du misforstod hvad jeg skrev, eller jeg misforstår det du skriver..

Men jeg fik aldrig mensen.. pletblødte kun den bitte bitte smule.. jeg tror neppe det kunne ha vret nogen form for abort.

(må vist lige naevne jeg har et barn i forvejen, han er lige under 1½ år)

Anmeld

27. december 2010

Anonym trådstarter

men tak for alle svar

Jeg regner med lige at vente en uges tid og se .. og ellers tager jeg en tur til laegen og får en test og en snak om der kunne vaere andre grunde til min mens ikke kom denne gang... -kun brune pletter...

godt nytår til alle

Anmeld

27. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

mvh

sådan har jeg det også, med jeg ikke har fået mit mens. men min læge sagde jeg bare skulle have henvisning så jeg kunne blive scannet om der var noget efter min fødelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.