Må jeg være med her ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2010

Talbutikken

Hejsa

Er gravid med mit 3 barn.
Termin d. 2 april 2011, så i skrivende stund 26+1

Vi ved at det er en lille søster der gemmer sig derinde og vi alle kan ikke vente med at byde hende velkommen i familien.

Hvis alt går efter planen så står den på en hjemme fødsel og jeg er meget spændt på hvordan det hele skal gå, uden min ven lattergassen, som jeg har brugt under begge mine tidliger fødseler.

Rigtigt god bagjul til jer allesammen
Talbutikken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

birthee

Velkommen til, det lyder spændende med en hjemmefødsel... Dejligt med en lille pige - jeg venter barn nr. 2, men vi ved ikke hvad det bliver... så glæder mig til når vi får det at se...

Knus Birthe

Anmeld

26. december 2010

Matilde27

Hej og velkommen til

Jeg er også gravid med 3. barn og er i uge 20, skal til md på tirsdag, hvor vi gerne skulle få kønnet af vide! Tror dig ret sikkert det er en dreng! Men alligevel ret spændende. Dey vigtigste er dog at alt er som det skal være, skal dog til hjertescanning på Riget efterfølgende for der kan være en lille risiko

Nå men hyggeligt at følges!

Anmeld

27. december 2010

Line Højdal

Hej Talbutikken. Glædelig "bag"jul og velkommen til - selvfølgelig må du være med her.. jo fllere jo bedre

Lyder rigtig spændende med hjemmefødsel - det har min mand og jeg også valgt, selvom det er vores første barn

Glæder mig til at følge med
Line

Anmeld

28. december 2010

Stine Raaholt

Hej og velkommen til - venter også 3. barn, men ved endnu ikke hvad det er der gemmer sig. Det er nu også ligemeget, men vi er dog så nysgerrige at vi gerne vil vide det, hvis de kan se det har en af vher og tror selv på en dreng mere...

men velkommen til og glæder mig til at høre om din hjemmefødsel

mvh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.