Nu med røde knopper/prikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. december 2010

2721

hej
har skrevet et par gange nu da vores søn er syg.
Ihh hvor er det svært ikke at være pylret

Nå men altså nu er det sådan at feberen virker til at være på retur, humøret er steget, men nu er han begyndt at få nogle røde knopper/prikker i hovedbunden har jeg set et par stykker indtil videre. De er hævet og ja røde, de forsvinder ikke når man trykker på dem.
Han hoster stadig og er snottet og det virker til han har ondt i halsen, men det er jo svært at vide med en på 6mdr med sikkerhed. Han er stadig meget pjeveset, vågner rigtig tit hvor han græder, skal så lige trøstes lidt, sover igen vågner grædene osv. Osv
Tror i det har nogen sammenhæng, eller er det bare et tilfælde?

Vi er både far og mor også blevet syge, med ondt i halsen, hoste og feber.

Knus en sikkert overpylret mor, der ser noget som ikke er.

Glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Laulund87

Puha jeg ved det sørme ikke

Men i får lige en  for det er da ikke sjovt med sygdom i julen

Anmeld

26. december 2010

2721

Laulund87 skriver:

Puha jeg ved det sørme ikke

Men i får lige en  for det er da ikke sjovt med sygdom i julen

Taak søde
Nej det er det godt nok ikke. Vi har måtte aflyse alt, det har været ærgeligt. Men sådan er det jo bare.

Anmeld

26. december 2010

Laulund87

Puslingen skriver:

Taak søde
Nej det er det godt nok ikke. Vi har måtte aflyse alt, det har været ærgeligt. Men sådan er det jo bare.

Hvor surt Men ja, sådan går det nogle gange..Herhjemme er der nye tænder på vej og det giver feber og hele pivtøjet

Anmeld

26. december 2010

2721

Laulund87 skriver:

Hvor surt Men ja, sådan går det nogle gange..Herhjemme er der nye tænder på vej og det giver feber og hele pivtøjet

øv altså
Men vi ved jo godt man ikke kan "time" sådan noget. Det var heldigvis meningen vi skulle være hjemme juleaften. Men nu har vi 2 hold plagende bedsteforældre der føler sig snydt men men de må bare vente.
Det værste er bare vi alle 3 er ramt så jeg har ikke det samme overskud til at være der for ham. Og nøj hvor er det hårdt at se hvordan ens tapre lille guldklump ligger alle kræfter i at sende en et smil...

Anmeld

26. december 2010

Laulund87

Puslingen skriver:

øv altså
Men vi ved jo godt man ikke kan "time" sådan noget. Det var heldigvis meningen vi skulle være hjemme juleaften. Men nu har vi 2 hold plagende bedsteforældre der føler sig snydt men men de må bare vente.
Det værste er bare vi alle 3 er ramt så jeg har ikke det samme overskud til at være der for ham. Og nøj hvor er det hårdt at se hvordan ens tapre lille guldklump ligger alle kræfter i at sende en et smil...

De bedsteforældre

Åh nej, det er bare ekstra slemt når man også selv er ramt

Håber i alle meget snart er bedre!

Anmeld

26. december 2010

2721

Laulund87 skriver:

De bedsteforældre

Åh nej, det er bare ekstra slemt når man også selv er ramt

Håber i alle meget snart er bedre!

Tak søde

Anmeld

26. december 2010

2721

Slet ikke nogen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.