Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvis det skulle sælges samlet, hvad skulle du så have??
Har en søster som bor i Viborg og som ville kunne hente det.
Mvh. Diana
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DianaM skriver: Hvis det skulle sælges samlet, hvad skulle du så have?? Har en søster som bor i Viborg og som ville kunne hente det. Mvh. Diana
For det hele:0)
Hvad siger du til 300 kroner for hele molevitten:0)
Valle81 skriver: Ja det er sku surt- vi skal til Esbjerg, men det ved jeg ikke om er nogen hjælp:0)
Ja det er sku surt- vi skal til Esbjerg, men det ved jeg ikke om er nogen hjælp:0)
Nej bare stil den ud... skal lige bede om din adresse
Valle81 skriver: Så ville Asta ikke lege med dukker mere, så nu sælges ud af det der er:0) Byd endelig, har ikke sat mig på faste priser og giver en god pris:0) Badekarstativ( kan fyldes med vand) bæresele og noget af tøjet er fra Babyborn og New Baby born andet er ukendte mærker:0) Sælges gerne samlet også:0) Dukkerne trænger til at blive gjort rene, men fejler ikke noget, to af dem kan sige noget:0) Spørg endelig og byd Knus
Så ville Asta ikke lege med dukker mere, så nu sælges ud af det der er:0)
Byd endelig, har ikke sat mig på faste priser og giver en god pris:0)
Badekarstativ( kan fyldes med vand) bæresele og noget af tøjet er fra Babyborn og New Baby born andet er ukendte mærker:0)
Sælges gerne samlet også:0)
Dukkerne trænger til at blive gjort rene, men fejler ikke noget, to af dem kan sige noget:0)
Spørg endelig og byd
Knus
SOLGT:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128