Carina1977 skriver:
Jeg er 4+3 idag og det ved jeg med sikkerhed, fordi min cyklus altid er på 28 dage. Det har absolut ikke været planlagt, og jeg har fundet ud af at jeg vist er en af dem, der har ret nemt ved at blive gravid. Hvis jeg kunne ville jeg ønske at alle havde ligeså nemt ved det. Føler virkelig med dem, der har svært ved det

Jeg tog en test igen imorges for en sikkerheds skyld, for kunne bare ikke forstå at det passede, og den blev nærmest positivt med det samme, så der er vist ingen tvivl.
Jamen jeg er jo blevet nødt til at stoppe med mit medicin. Det er jo ingen katastrofe, da det ikke er livsnødvendig medicin. Det er bare noget der kan bremse min sygdom. Så jeg holder pause fra det mens jeg er gravid, og starter så op på det igen bagefter 
Jeg tænkte, har du nogen symptomer? Jeg har selv kvalme/madlede, uro i underlivet...altså sådan milde mens-smerter og så er jeg frygtelig træt 
I hvert fald endnu engang tillykke......jeg er bare så glad for at det lykkes for jer, for jeg ved jo du har været nervøs for om du overhovedet havde nogen ægløsning. Og det må man så sige at du har haft 
Ej det er altså dejligt, at du er blevet gravid (selvom det ikke var planlagt), og tillykke med det 
Så er vi jo næsten lige langt henne 
-Ja, føler også med dem der har det svært, hvor er det dog uretfærdigt 
Hvor er det bare dejligt, at du ikke behøver at få barnet fjernet, pga din medicin
Så håber jeg at du får en fantastisk graviditet 
Jeg har ondt/ømhed/niv i underlivet, havde det så voldsomt i nat (Som slemme mens smerter) at jeg vågnede op til flere gange. Men min læge siger at det er ganske normalt. Jeg synes ikke at jeg har kvalme eller noget endnu. Men ja, er også træt, men også fordi jeg har fået lidt influenza 
Tusind tak, ja var overbevist om at det ikke rigtig fungerede endnu, men det gjorde det
Og selv tillykke, nu kan vi følges ad