Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JA endelig ser det ud som om der sker lidt seriøst
Har fra i går haft tegnblødning - og tiltagende avs hele natten med nu ca. 10 min mellemrum - sååå mon ikke lille-pigen har bestemt sig for at nå at blive et jule-mirakel
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Topp skriver: JA endelig ser det ud som om der sker lidt seriøst Har fra i går haft tegnblødning - og tiltagende avs hele natten med nu ca. 10 min mellemrum - sååå mon ikke lille-pigen har bestemt sig for at nå at blive et jule-mirakel
Håber den bette er på vej ud til jer. God fødsel!
Yay - hvor spændende!!! Hav en god fødsel, jeg glæder mig til at høre hvordan det gik og se billeder af vidunderet
Kh
Rosa
Rosa skriver: Yay - hvor spændende!!! Hav en god fødsel, jeg glæder mig til at høre hvordan det gik og se billeder af vidunderet Kh Rosa
Tusind at skal du have.... mobilt internet er købt - så der hurtigst muligt kan komme opdatering og billeder af hende
Topp skriver: Tusind at skal du have.... mobilt internet er købt - så der hurtigst muligt kan komme opdatering og billeder af hende
Jeg chekker løbende Er der noget nyt?
God arbejdslyst og glæder mig til opdatering
Ve- støv på vej... god fødsel
Uh, spændende - krydser fingre for at det ender med en lille julebaby!
Spændende... er OVERHOVEDET ikke misundelig.. kun herre meget..
for en god fødsel.
jaaa alt går stille og roligt - stadig det samme som i morges - har fået sovet lidt så jeg er "frisk"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128