er jeg heldig nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. december 2010

Camillamus92

Hej alle.. 

jeg er så forvirret over hvad det er der sker med min krop , mig og min kæreste prøver på at blive forældre. vi vil så gerne have en lille en..

MEN... jeg havde ÆL den 14 dec og frem. og vi havde sex en del af dagene , her den 24 dec kommer der så noget pletblødnng, som så bliver til lidt mere, men ikke ligesom mens , det er mindre, har læst mig frem til at det kan være ægget der har sat sig fast og har også nogle niv og træk i underlivet og hofterne.. 

men tør man håbe på det er det der gemmer sig i min mave? - skal have min mens den 30/ 31.. og har aldrig fået min mens før tid eller blødt før td, der har det kun været en slags brun udflåd først. 

men denne gang er det altså startet med lidt brunt udflåd også pletblødning. har ingen andre symptomer på graviditet.. 

Hvad tror i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Rockertand

Hvordan ved du, at du havde ægløsning den 14.? Har du testet for det?

En sund graviditet starter med ægløsning (14 dage før forventet mens, som jo så udebliver), så er der implantationsblødning (HVIS man får den) 5-7 dage efter ægløsning, og så tester man positiv på 28. dagen.....dette er skoleeksemplet, men det normale spænder vidt, så lad os krydse

Anmeld

26. december 2010

Camillamus92

det ved jeg da jeg regnede det ud over computeren og ved at tage nr 14 dag fra påbegyndt mens dag.. det giver så den 14..  

Anmeld

26. december 2010

Snefnug1984

Camillamus92 skriver:

det ved jeg da jeg regnede det ud over computeren og ved at tage nr 14 dag fra påbegyndt mens dag.. det giver så den 14..  

Du kan desværre ikke altid regne med de beregninger du får på nettet Jeg har prøvet op til flere af dem og de kan svinge med op til 5 dage i beregningen af hvornår man har ÆL.

Mange steder står der at man har ÆL på 14. dagen EFTER 1. mens sidste dag, men det er altså ikke rigtigt. Jo, hvis du har en cyklus på 28 dage, hvilket de færreste jo har. ÆL finder oftest sted 14 dage FØR næste mens første dag.

Havde du nogen tegn på ÆL omkring d. 14?

Anmeld

27. december 2010

Camillamus92

Ja jeg havde tegn på det den dag. men ifølge den på nette havde jeg det den 14 og frem til den 17. men har sørget for at have sex så det kan passe sammen..  

og håber da det er det der er der nu..  

også derfor jeg stillede det spørgsmål herinde. for at høre om andre havde prøvet det samme som mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.