hvad er det jeg mærker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. december 2010

zantos

Hej alle.

Jeg er i 36. uge og er lidt i tvivl om hvad det er der sker. Jeg begyndte igår at få rigtig kraftige plukkeveer og de er idag tiltaget endnu mere. Maven bliver STENHÅRD i 1-2 min og bliver så blød igen og så går der lidt og så kommer det igen. Oven i det har får jeg mere og mere ondt i lænden som om den er fuldstændig overbelastet og har ondt mellem benene som om hovedet virkelig står og trykker.  er det bare fordi fødslen nærmer sig eller er det fordi der er ved at ske noget. Har en meget stor dreng i maven, der har stået med hovedet nede i laaaaang tid og maven har været sunket længe. Mange siger at han snart kommer men ha svært ved at tro at det er det der er ved at ske, specielt når man er førstegangsfødende og ikke rigtig ved hvad man skal mærke efter.

mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Benjamins'mor

Hvis du tror det er veer skal du jo tage tid fra det starter første gang med at gøre ondt og så til næste gang. Er der 5-6 min. imellem skal du jo ringe til fødegangen.

Uanset hvad ville jeg i hvertfald ringe og høre ad. Det kan jo aldrig skade.

Anmeld

25. december 2010

henh01

Jeg ville også ringe til FG nu du "kun" er i 36+0 - man kan aldrig være for sikker. Det lyder da som veer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.