Mens i stride strømme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Anonym trådstarter

Undskyld, men jeg kunne ikke pakke det ind. 

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg føler virkelig bare at det løber ud af mig nu..

Hvis jeg hoster eller nyser kan jeg bare mærke det kommer ud..

Når jeg vågner om morgenen så skal jeg bare liste ud med krydsede ben for det ikke løber ud..

Er der andre der også har det på den måde? Jeg er bare så ked af at jeg har det sådan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg føler virkelig bare at det løber ud af mig nu..

Når jeg vågner om morgenen så skal jeg bare liste ud med krydsede ben for det ikke løber ud..

Er der andre der også har det på den måde? Jeg er bare så ked af at jeg har det sådan.

Jaah, sådan havde jeg det også da jeg startede med a have mens....  Men så begyndte jeg a tage p-piller og det tog noget af blødning. Så det var meget mere overskueligt. For jeg ringede til min læge og spurgte hende om der var noget man kunne gøre også anbefalede hun p-piller...

Så efter jeg stoppede på dem, tænkte jeg selvfølgelig over om det ville blive lige så slemt som før... Men det er det slet ikke, det er det samme som på p-piller....

Anmeld

25. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Jaah, sådan havde jeg det også da jeg startede med a have mens....  Men så begyndte jeg a tage p-piller og det tog noget af blødning. Så det var meget mere overskueligt. For jeg ringede til min læge og spurgte hende om der var noget man kunne gøre også anbefalede hun p-piller...

Så efter jeg stoppede på dem, tænkte jeg selvfølgelig over om det ville blive lige så slemt som før... Men det er det slet ikke, det er det samme som på p-piller....

Okay, men jeg vil jo helst ikke tage p-piller da vi er igang med at fikse en baby..

Men det er simpelthen bare SÅ slemt, hver månede.

Det er slet ikke til at holde ud.

Anmeld

25. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Okay, men jeg vil jo helst ikke tage p-piller da vi er igang med at fikse en baby..

Men det er simpelthen bare SÅ slemt, hver månede.

Det er slet ikke til at holde ud.

Nej det kan jeg selvfølgelig godt se er et problem...

Jeg kan godt huske det... Jeg havde ikk lyst til at lave andet end at sidde på toilette i 5 dage, da jeg hele tiden følte jeg blødte i gennem...  Og det om morgen som du beskriver kan jeg godt huske... Der kom tit så meget blod at jeg dryppede på gulvet...  

Jeg synes du skal ringe til din læge, det kan være at han/hende kan hjælpe dig....

Du får lige en  herfra...

Anmeld

25. december 2010

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Nej det kan jeg selvfølgelig godt se er et problem...

Jeg kan godt huske det... Jeg havde ikk lyst til at lave andet end at sidde på toilette i 5 dage, da jeg hele tiden følte jeg blødte i gennem...  Og det om morgen som du beskriver kan jeg godt huske... Der kom tit så meget blod at jeg dryppede på gulvet...  

Jeg synes du skal ringe til din læge, det kan være at han/hende kan hjælpe dig....

Du får lige en  herfra...

Jeg har snakket med min læge om det, men de fejer mig bare væk og siger det er normalt.. Men jeg synes nu ikke det er normalt.. Jeg har blødt så meget siden jeg fik min mens første gang..

Men det kunne være jeg skulle prøve at banke i bordet.

For jeg kan godt nok ikke holde det ud mere.

Tusind tak for det.. Det er sødt af dig..

Anmeld

25. december 2010

twinny

Anonym skriver:

Jeg har snakket med min læge om det, men de fejer mig bare væk og siger det er normalt.. Men jeg synes nu ikke det er normalt.. Jeg har blødt så meget siden jeg fik min mens første gang..

Men det kunne være jeg skulle prøve at banke i bordet.

For jeg kan godt nok ikke holde det ud mere.

Tusind tak for det.. Det er sødt af dig..

Det havde jeg dælme gjort for det er nemlig ikk normalt....  

Jeg synes du skal sige du har det direkte dårlig med at det er så meget.... Jeg blev også meget svimmel a at tabe så meget blod...

Du kan evt. presse lidt på med at sige du bliver....   så de ved det er avorligt..... det er strengt fra deres side synes jeg.... Min læge sagde med det samme jeg skulle komme, for det er jo en gang om måneden... og hvis man har de skidt....

du må hive dem i ørerne....

Anmeld

25. december 2010

bette

man kan altså få nogle piller på recept som kan afhjælpe de kraftige blødninger.. jeg fik ihvertfald sådan en tur af vagtlægen. 

man kan tage dem hver gang man har sin periode og så gør de at man bløder knap så kraftigt.. 

jeg blødte nemlig voldsomt ved første mens efter fødslen og hold da op det var voldsomt.. både dynerne og lagn og mine trusser var smurt ind i blod.. og jeg havde endda været ude og skifte 4 gange den nat.. 

måske du ku forslå de piller for lægen?

Anmeld

26. december 2010

Thereseh

Æv, det lyder bestemt ikke rart !

Jeg har en veninde, som havde meget kraftige menstruationer, men det var sammen med meget kraftige smerter. Det viste sig at være fibromer, altså muskelknuder, der var årsagen.

Kan din læge gi' dig en henvisning til en gynækolog, måske? Så ka' det være der kommer mere skub i det, hvis din læge fejer det væk?

Kram herfra 

Anmeld

26. december 2010

Mira0911

Anonym skriver:

Det er du slet ikke ene om... Jeg oplever af og til, at kan mærke det rende ud, når jeg enten hoster eller nyser... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.