32+5 begynder at fylde godt :).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Mka

Hej piger..

Nu vil jeg lige vise et mave billede, taget med mit nye digital kamera, som jeg har fået af min søde kæreste igår

Whuuuhuuu 13 dage til barsel Tiden har jo bare fløjet afsted lige pludselig..

Jeg er begyndet at glæde mig til barsel, mine finger er nemlig begyndt at gøre ondt, det er dog værst om morgenen. Lidt irriterende når man bruger sine hænder meget på job. Og så har jeg mange plukveer, man føler man er lige ved at springe hver gang.

Er der andre der lider af vand i fingerne? Og må lade sine ringe ligge i skuffen

Synes at maven har vokset en del på det sidst, 7 cm på tre uger

Håber i alle har haft en fantastisk jul. Det har været lækkert med en hel weekend fri Så idag har den bare stået på sofa hygge, så numsen er blevet helt flad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

merle2010

sikke en flot gravid mave

jeg var også øm i mine fingre da jeg var gravid, og måtte osse smide mine ringe incl. min forlovelsesring som jeg ikke er meget for at smide.. men min jordmoder sagde at jeg SKULLE... så må man jo hellere høre efter.. hihi

Anmeld

25. december 2010

Mka

merle2010 skriver:

sikke en flot gravid mave

jeg var også øm i mine fingre da jeg var gravid, og måtte osse smide mine ringe incl. min forlovelsesring som jeg ikke er meget for at smide.. men min jordmoder sagde at jeg SKULLE... så må man jo hellere høre efter.. hihi

Mange tak   Ja så må man høre efter hehe, ( ja man vil helst gerne beholde sin forlovelsering på ) måtte også smøre mine finger ind i crem for at prøve at hive dem af av av siger jeg bare...

Anmeld

25. december 2010

merle2010

Mka skriver:

Mange tak   Ja så må man høre efter hehe, ( ja man vil helst gerne beholde sin forlovelsering på ) måtte også smøre mine finger ind i crem for at prøve at hive dem af av av siger jeg bare...

ja de sad godt fast til sidst.. men lige så snart jeg havde født kunne jeg passe dem igen.. så det var skønt...

Anmeld

26. december 2010

Mka

merle2010 skriver:

ja de sad godt fast til sidst.. men lige så snart jeg havde født kunne jeg passe dem igen.. så det var skønt...

Det var dejligt at høre

Anmeld

26. december 2010

-Milla-

Wauw, den er stadig meget flot din mave. Nu er der pludselig ikke så langt igen før I ser prinsessen. Skønt.

Anmeld

26. december 2010

Laura25

Mka skriver:

Hej piger..

Nu vil jeg lige vise et mave billede, taget med mit nye digital kamera, som jeg har fået af min søde kæreste igår

Jeg er begyndet at glæde mig til barsel, mine finger er nemlig begyndt at gøre ondt, det er dog værst om morgenen. Lidt irriterende når man bruger sine hænder meget på job. Og så har jeg mange plukveer, man føler man er lige ved at springe hver gang.

Er der andre der lider af vand i fingerne? Og må lade sine ringe ligge i skuffen

Håber i alle har haft en fantastisk jul. Det har været lækkert med en hel weekend fri Så idag har den bare stået på sofa hygge, så numsen er blevet helt flad

Wow- super flot mave!

Anmeld

26. december 2010

betiinsen

sikke en flot og stor mave

Anmeld

26. december 2010

Mka

-Milla- skriver:

Wauw, den er stadig meget flot din mave. Nu er der pludselig ikke så langt igen før I ser prinsessen. Skønt.

Tak nej ikke så længe igen, og vi glææææder os Går det godt med dig?

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Mka skriver:

Hej piger..

Rigtig flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.