Hvordan er det nu det hænger sammen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2010

WantingBaby2012

Hej tøser!

Ja, som overskriften lyder så er jeg aldrig helt blevet klog på det der ægløsning efter p-pille stop. 

Jeg stoppede med p-pillerne d. 16 november og fik derefter min mens som jeg plejede. 30 dage efter kom min anden mens. Og her har jeg ladet mig fortælle at den stadig er p-pille styret ?? 

Nu sidder jeg så her næsten 40 dage efter og 3. mens siden p-pille stop er stadig ikke dukket op!!  Er ved at blive godt irriteret over det. Og ja, jeg har taget flere test, og nej de er desværre negative alle sammen.. 

Nu til spørgsmålet... Er det ikke noget med at hvis man har en cyklus over 31 dage så har man ikke haft ægløsning?? 

Håber meget på et svar 

Glædelig bagjul! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Nattøs

WantingBaby2011 skriver:

Hej tøser!

Ja, som overskriften lyder så er jeg aldrig helt blevet klog på det der ægløsning efter p-pille stop. 

Jeg stoppede med p-pillerne d. 16 november og fik derefter min mens som jeg plejede. 30 dage efter kom min anden mens. Og her har jeg ladet mig fortælle at den stadig er p-pille styret ?? 

Nu sidder jeg så her næsten 40 dage efter og 3. mens siden p-pille stop er stadig ikke dukket op!!  Er ved at blive godt irriteret over det. Og ja, jeg har taget flere test, og nej de er desværre negative alle sammen.. 

Nu til spørgsmålet... Er det ikke noget med at hvis man har en cyklus over 31 dage så har man ikke haft ægløsning?? 

Håber meget på et svar 

Glædelig bagjul! 

Jeg følger lige med her, da jeg selv om et halvt år omkring sommer, også stopper med mine p piller

Anmeld

25. december 2010

WantingBaby2012

Du skal da være så velkommen - håber da at der kommer nogle svar 

Hvis du ved at i allerede vil prøve til sommer, så vil jeg råde dig til at smide dem allerede nu og så bruge anden beskyttelse (kondom) indtil da. Så er der nemlig større chance for at din krop er blevet normal og at i ikke skal vente så længe før der er gevinst  Jeg ville ihvertfald ønske at vi havde smidt dem noget før.. 

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

WantingBaby2011 skriver:

Du skal da være så velkommen - håber da at der kommer nogle svar 

Hvis du ved at i allerede vil prøve til sommer, så vil jeg råde dig til at smide dem allerede nu og så bruge anden beskyttelse (kondom) indtil da. Så er der nemlig større chance for at din krop er blevet normal og at i ikke skal vente så længe før der er gevinst  Jeg ville ihvertfald ønske at vi havde smidt dem noget før.. 

uha så har jeg bare en sur kæreste Jeg har troet ham flere gange med at smide dem før, men han synes virkelig vi skal vente. For vi skal tænke på mine planer for det næste halve år, jeg har borderline og skal lige have lidt bedre styr på mit humør

Plus jeg skal have tabt nogle kger først

Anmeld

25. december 2010

WantingBaby2012

Nattøs skriver:

uha så har jeg bare en sur kæreste Jeg har troet ham flere gange med at smide dem før, men han synes virkelig vi skal vente. For vi skal tænke på mine planer for det næste halve år, jeg har borderline og skal lige have lidt bedre styr på mit humør

Plus jeg skal have tabt nogle kger først

Ok, det er jo fair nok! Det er jo vigtigt at man er enige.. Og begge kan glæde sig lige meget 

Og er helt enig med at det er en god idé at få styr på mest muligt inden man skal have sådan et lille væsen ind i sin dagligdag. Det bliver hårdt - men også vidunderligt!! 

Anmeld

25. december 2010

Nattøs

WantingBaby2011 skriver:

Ok, det er jo fair nok! Det er jo vigtigt at man er enige.. Og begge kan glæde sig lige meget 

Og er helt enig med at det er en god idé at få styr på mest muligt inden man skal have sådan et lille væsen ind i sin dagligdag. Det bliver hårdt - men også vidunderligt!! 

ja det er vigtigt at man er enig Ellers bliver glæden jo ikke så stor, hvis man ikke er enige om hvornår det lille barn skal laves

Men nu ser vi hvordan det næste havle år kommer til at gå

Anmeld

25. december 2010

***S***

Hej.

Jeg stoppede med p-piller i sep. 09, og først omkring juni-juli måned i år er min mens begyndt at komme fast på 35-36.dagen.. Da min cyklus er lang.. Inden den blev reglmæssig kunne der nemt gå 2 1/2 måned imellem min mens..  Meen det er meget normalt!

Selvom din cyklus er lang får du stadig ÆL! Du kan bruge sidens terminsberegner. Der skriver du den dag din mens starter og fra du har din ÆL til du får din mens går der ca. 14 dage. så kan du ud fra dette ca. beregne hvornår du har ÆL!

Et godt råd: Spis folsyre, c-vitamin, Zink(Både dig og kæresten) og fiskeolie!

Håber det hjælper jer!

Held og lykke!

Anmeld

26. december 2010

WantingBaby2012

Heide skriver:

Hej.

Jeg stoppede med p-piller i sep. 09, og først omkring juni-juli måned i år er min mens begyndt at komme fast på 35-36.dagen.. Da min cyklus er lang.. Inden den blev reglmæssig kunne der nemt gå 2 1/2 måned imellem min mens..  Meen det er meget normalt!

Selvom din cyklus er lang får du stadig ÆL! Du kan bruge sidens terminsberegner. Der skriver du den dag din mens starter og fra du har din ÆL til du får din mens går der ca. 14 dage. så kan du ud fra dette ca. beregne hvornår du har ÆL!

Et godt råd: Spis folsyre, c-vitamin, Zink(Både dig og kæresten) og fiskeolie!

Håber det hjælper jer!

Held og lykke!

Okay så langt er jeg med 

Men hvad nu, da der er 40 dage siden at min mens har været der sidst? Så kan jeg jo ikke starte forfra med at beregne ÆL? Vil det så sige at næste gang jeg har ÆL er efter min næste mens? Som måske først har tænkt sig at dukke op efter 2 mdr??  Øv det håber jeg da ikke... 

Sætter stor pris på dit svar 

Anmeld

26. december 2010

***S***

WantingBaby2011 skriver:

Okay så langt er jeg med 

Men hvad nu, da der er 40 dage siden at min mens har været der sidst? Så kan jeg jo ikke starte forfra med at beregne ÆL? Vil det så sige at næste gang jeg har ÆL er efter min næste mens? Som måske først har tænkt sig at dukke op efter 2 mdr??  Øv det håber jeg da ikke... 

Sætter stor pris på dit svar 

På terminsberegneren kan du have en cyklus på 45 dage og måske os flere, din ÆL har nok været der men man ved det jo ikke med sikkerhed. Kan jo os være du er gravid men man bare ikke kan se det på en test..

Jeg ved ikke så super meget om det, andet end det er meget normalt når man stopper med p-piller så kan ens mens blive ureglmæssig..

Der er ikke andet at gøre end at vente!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.