Hej skrive lige Ano, da jeg ikke har det så godt med dette emne. 
Er der nogle der kan hjælpe mig med det p roblem, at jeg hele tiden sammenligner mig selv med kærestens eks kærester...? Det er simpelthen modbydeligt, ikke at kunne have sex med kæresten eller være tæt på ham, eller lade ham viske ting til mig uden jeg tænker det har du også sagt til en anden engang... eller tænker mon jeg er lige så villig til at gøre ting som hans eks´er? Jeg er begyndt at bruge sex... nej begyndt er forkert jeg har hele tiden brugt sex som en slags bekræftelse... og jeg lægger hele tiden op til ham... men hver gang vi har sex, har jeg mest lyst til at tude, fordi jeg tænker på at hans "snabel" har væet inden i en anden som sikkert var bedre til sex end mig... eller ville gøre mere end mig... osv... og så kører vi i ring igen
Jeg har endda gået så vidt som til at give ham blowjob, som jeg virkelig virkelig ikke bryder mig om, bare for at være "bedre" end hans eks´er...
- Det "sjoveste" er at han ALDRIG har omtalt sine eks´er for mig, eller sammenlignet mig med dem, så jeg har simpelthen intet at have det i...
Jeg ved det er totalt langt ude, og det er vist også derfor jeg nu beder om et råd, eller et spark der gør jeg kan smide alle de latterlige tanker ud af hovedet... og stoppe med at bruge sex som en form for bekræftelse... søger det så tit at han ofte ikke kan følge med, og han kalder mig sex fikseret, dog også at der ikke er noget galt i det... (har jeg bestemt ikke lyst til at være...
)
Kan godt se nu at denne måske burde høre under sex og samliv, men nu smider jeg den her... 
HJÆLP kan ikke holde ud at gå med de tanker...
Anmeld