Har vist lige brug for et ordenligt spark...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Anonym trådstarter

Hej skrive lige Ano, da jeg ikke har det så godt med dette emne.

Er der nogle der kan hjælpe mig med det p roblem, at jeg hele tiden sammenligner mig selv med kærestens eks kærester...? Det er simpelthen modbydeligt, ikke at kunne have sex med kæresten eller være tæt på ham, eller lade ham viske ting til mig uden jeg tænker det har du også sagt til en anden engang... eller tænker mon jeg er lige så villig til at gøre ting som hans eks´er? Jeg er begyndt at bruge sex... nej begyndt er forkert jeg har hele tiden brugt sex som en slags bekræftelse... og jeg lægger hele tiden op til ham... men hver gang vi har sex, har jeg mest lyst til at tude, fordi jeg tænker på at hans "snabel" har væet inden i en anden som sikkert var bedre til sex end mig... eller ville gøre mere end mig... osv... og så kører vi i ring igen  Jeg har endda gået så vidt som til at give ham blowjob, som jeg virkelig virkelig ikke bryder mig om, bare for at være "bedre" end hans eks´er...

- Det "sjoveste" er at han ALDRIG har omtalt sine eks´er for mig, eller sammenlignet mig med dem, så jeg har simpelthen intet at have det i...  

Jeg ved det er totalt langt ude, og det er vist også derfor jeg nu beder om et råd, eller et spark der gør jeg kan smide alle de latterlige tanker ud af hovedet... og stoppe med at bruge sex som en form for bekræftelse... søger det så tit at han ofte ikke kan følge med, og han kalder mig sex fikseret, dog også at der ikke er noget galt i det... (har jeg bestemt ikke lyst til at være... )

Kan godt se nu at denne måske burde høre under sex og samliv, men nu smider jeg den her... 

HJÆLP kan ikke holde ud at gå med de tanker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Rockertand

Så kommer der et kærligt spark herfra:

Hold da op - den er da helt gal med din selvtillid....som i du skulle nok overveje at få noget hjælp - seriøst, du går faktisk så langt som at prostituere dig, ja, du bruger din krop til at opnå noget, at det så ikke lige er penge, du får, men nogle andre ting, det giver det samme i sidste ende - nemlig at du får det dårligere og dårligere med dig selv, du bruger din krop til noget, du ikke har lyst til, og det kører dig ned med tiden.

Tror måske liiiige, at du skal åbne den kasse med orm sammen med din kæreste og få snakket om det !

Anmeld

25. december 2010

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så kommer der et kærligt spark herfra:

Hold da op - den er da helt gal med din selvtillid....som i du skulle nok overveje at få noget hjælp - seriøst, du går faktisk så langt som at prostituere dig, ja, du bruger din krop til at opnå noget, at det så ikke lige er penge, du får, men nogle andre ting, det giver det samme i sidste ende - nemlig at du får det dårligere og dårligere med dig selv, du bruger din krop til noget, du ikke har lyst til, og det kører dig ned med tiden.

Tror måske liiiige, at du skal åbne den kasse med orm sammen med din kæreste og få snakket om det !

Det kan du have ret i... det er måske at gå for langt... det synes jeg også ofte det er... men ved simpelthen ikke hvad jeg skulle sige til en eventuel psykolog...? eller hvordan jeg skal fortælle min kæreste præcis hvordan jeg har det... han ved godt at det ofte kun er pga jeg vil bekræftes vi har sex... men tror ikke han ved hvor slemt jeg har det...  og det jo klart når jeg ikke åbner mig 100% for ham... men ville nok også gerne have det ikke var nødvendigt...

Tusind tak

Anmeld

25. december 2010

Rockertand

Anonym skriver:

Det kan du have ret i... det er måske at gå for langt... det synes jeg også ofte det er... men ved simpelthen ikke hvad jeg skulle sige til en eventuel psykolog...? eller hvordan jeg skal fortælle min kæreste præcis hvordan jeg har det... han ved godt at det ofte kun er pga jeg vil bekræftes vi har sex... men tror ikke han ved hvor slemt jeg har det...  og det jo klart når jeg ikke åbner mig 100% for ham... men ville nok også gerne have det ikke var nødvendigt...

Tusind tak

Det er godt nok ikke nemt...

Nu er jeg selv i et forhold, hvor vi (til trods for at vores tidligere ægtefæller begge har "været udenom") stoler 100% på hinanden, det er en tillid, vi har bygget op over tid, og vi er nu så tætte, at vi kan afslutte hinandens sætninger og vi sørger for at snakke om vores følelser, og intimiteten er vigtig for os begge og vores samliv - det var først, da vi nåede dertil efter et stykke tid, at vi følte, at vores forhold kunne bære hvad som helst (havde været igennem mange prøvelser inden da), og vi besluttede derefter at få børn og har nu 2 skønne unger.

Min pointe er, at jeg håber, at I når dertil en dag, men det kræver, at I åbner op for jeres inderste tanker og få bearbejdet det sammen og får fundet en løsning, evt. med professionel hjælp.   

Anmeld

25. december 2010

AA10

Anonym skriver:

Er der nogle der kan hjælpe mig med det p roblem, at jeg hele tiden sammenligner mig selv med kærestens eks kærester...? Det er simpelthen modbydeligt, ikke at kunne have sex med kæresten eller være tæt på ham, eller lade ham viske ting til mig uden jeg tænker det har du også sagt til en anden engang... eller tænker mon jeg er lige så villig til at gøre ting som hans eks´er? Jeg er begyndt at bruge sex... nej begyndt er forkert jeg har hele tiden brugt sex som en slags bekræftelse... og jeg lægger hele tiden op til ham... men hver gang vi har sex, har jeg mest lyst til at tude, fordi jeg tænker på at hans "snabel" har væet inden i en anden som sikkert var bedre til sex end mig... eller ville gøre mere end mig... osv... og så kører vi i ring igen  Jeg har endda gået så vidt som til at give ham blowjob, som jeg virkelig virkelig ikke bryder mig om, bare for at være "bedre" end hans eks´er...

- Det "sjoveste" er at han ALDRIG har omtalt sine eks´er for mig, eller sammenlignet mig med dem, så jeg har simpelthen intet at have det i...  

Jeg ved det er totalt langt ude, og det er vist også derfor jeg nu beder om et råd, eller et spark der gør jeg kan smide alle de latterlige tanker ud af hovedet... og stoppe med at bruge sex som en form for bekræftelse... søger det så tit at han ofte ikke kan følge med, og han kalder mig sex fikseret, dog også at der ikke er noget galt i det... (har jeg bestemt ikke lyst til at være... )

Kan godt se nu at denne måske burde høre under sex og samliv, men nu smider jeg den her... 

har han nogen sinde gjort dig noget så du burde tvivle på hans kærlighed, det lyder på en måde som om du frygter noget.. for hvis han aldrig har nævnt dem, hvorfor tænker du så på dem..??

Anmeld

25. december 2010

PernilleB

Anonym skriver:

Velkommen i klubben... Tro mig du er ikk alene..!! jeg har selv været og er stadig lidt de tanker igennem... og det er skide irriterende at have det sådan..!! det tager tid, og det tager på ens humør, men man kommer over det med tiden... jeg tænker osse tit på a min kæreste har været gift...!! men finder noget positivt som at de fik ikk børn sammen og de nåede ikk engang 1 års bryllupsdag..!! så find nogle positive ting i problemet, så gør det, det lidt nemmere...

op med humøret, og held og lykke med det...

Anmeld

25. december 2010

sbs78

Nej du er ikke alene om de tænker. Men jeg havde kun de tanker i starten af vores forhold, nu hvor vi snart har været sammen 10år, har jeg slet ikke de tanker mere. Prøv at glemme de tanker i, for de gør ikke nogen godt. Han er jo sammen med dig og ikke xen.

Anmeld

27. december 2010

liwsmor

Anonym skriver:

jeg kan dersværre ikke komme med noget godt råd, for ejg har det lidt på samme måde ikke så vildt som dig. 

min forlovede, har en eks som også havde et barn og som også var ung og de var også samme i mange år og blev hurtigt forlovet osv, så derfor samliner jeg mig meget med hende, men alle siger jeg ikke linier hende.

Anmeld

27. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har det lidt ligesom dig. Men bare med nogle andre ting.

Efter jeg er blevet gravid, ikke kan ret meget og jo er blevet lidt tykkere. Så føler jeg også hele tiden min kæreste er på udkig efter andre, selvom jeg godt ved han ikke er det. Jeg kan også let komme til at føle jeg skal gøre alt muligt for at opnå det han gerne vil. Og føler også tit jeg er nødt til at overskride mine egne grænser for at tilfredsstille ham.

Men jeg ved jo at det bare er nogle tanker der er i mit hoved. Jeg prøver at gøre op med mig selv gang på gang og sige til mig selv ''Lad være. Hvis det er fordi han går fra dig hvis du ikke gør sådan og sådan, så er han ikke det værd''. Og han går ikke fra mig. Det er bare tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.