Glædelig jul alle sammen.Vi kørte ud til mine forældre til frokost, spiste, fik pyntet juletræ og spist lidt mere. Så hentede Claus sin mor og lillebror, og da de kom tilbage havde de sørme julemanden med!! Han havde en vis lighed med Claus, som i øvrigt missede julemandens besøg.... Julemaden var lækker, men der manglede æbler med ribsgele. William fik risengrød, og detpassede ham helt fint. Så blev det tid til dansen om træet - og så vågnede Naja og ville have mad, så jeg sang bare med og nød at se William forsøge at overhale de andre.... Han sang ellers lystigt med på alle sange - også dem han ikke kendte!Gavemæssigt blev det en stor succes for William og Naja, der virkelig blev begavede! Williams bedste gave var monster trucks fra cars, men han fik også en ridderborg, tøj og noget Thomas Tog. Naja fik mest tøj. Kl 22.30 kørte Claus sin mor og lillebror hjem, og ville så lige vurdere vejens glatførebeskaffenhed før han bestemte sig for at hente mig og ungerne også. William faldt i søvn hos bedstefar 10 min før, menvi fik da læsset bilenog var hjemme 00.30 efter en dejlig rolig juleaften.
Anmeld