Havde i en god jul? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. december 2010

Lise

Hej damer, 

Havde i en god juleaften? 

Vores var fin. Vi var hos mine forældre sammen med min bror + hans kone og søn på 2½ år... vi klippede julepynt til træet, julemanden kom forbi, vi så disneys juleshow, spiste dejlig julemad, dansede alle om juletræet, pakkede gaver op og spillede pakkespil. Jeg skulle ingen gave ha', da det kun er børnene der får, men så havde mine søde drenge alligevel sørget for to billetter til Skanderborg Festival 2011 til deres forældre. SLET slet ikke forventet!!!! Så super fedt! 
Drengene blev begavede til op over begge ører, og lille Casper måtte kapitulere midt i oppakningen  De to andre (Simon + fætter) holdt ud til midnat, hvor verden brød sammen for dem begge pga træthed, og aftenen sluttede brat. Men alt i alt en god dag og aften. Idag vender vi snuden mod København efter en hel uge i Aalborg, og jeg glæder mig meget til at komme hjem. Imorgen er der julefrokost med svigermekanikken, men det er jo heldigvis først imorgen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2010

Grynt

Jo tak Lise og rigtig god bag jul til jer.  

Vi havde også en fantastisk dag fra morgenstund og helt til slut kl ca 12 nat

Vi hyggede med at pynte juletræ, se tv, sove lidt mens Peter var i køkkenet og lave skønskøn julemad

Her i huset var vi os, vores 4 børn og en svigersøn som aldrig har holdt jul før så hans øjne var lige så store som de små's

Ungerne fik nogle skønne skønne gaver og er glade og tilfredse.

Idag står dagen på afslapning, tv, spille bræt spil og bare hygge...Gud hvor jeg elsker min familie  

Anmeld

25. december 2010

Plysbjørnen

Hejsa og glædelig jul til jer også.

Anmeld

25. december 2010

Kaufie

Glædelig jul alle sammen.Vi kørte ud til mine forældre til frokost, spiste, fik pyntet juletræ og spist lidt mere. Så hentede Claus sin mor og lillebror, og da de kom tilbage havde de sørme julemanden med!! Han havde en vis lighed med Claus, som i øvrigt missede julemandens besøg.... Julemaden var lækker, men der manglede æbler med ribsgele. William fik risengrød, og detpassede ham helt fint. Så blev det tid til dansen om træet - og så vågnede Naja og ville have mad, så jeg sang bare med og nød at se William forsøge at overhale de andre.... Han sang ellers lystigt med på alle sange - også dem han ikke kendte!Gavemæssigt blev det en stor succes for William og Naja, der virkelig blev begavede! Williams bedste gave var monster trucks fra cars, men han fik også en ridderborg, tøj og noget Thomas Tog. Naja fik mest tøj. Kl 22.30 kørte Claus sin mor og lillebror hjem, og ville så lige vurdere vejens glatførebeskaffenhed før han bestemte sig for at hente mig og ungerne også. William faldt i søvn hos bedstefar 10 min før, menvi fik da læsset bilenog var hjemme 00.30 efter en dejlig rolig juleaften.

Anmeld

25. december 2010

Siber

Ja tak, vi havde en dejlig dag i går!

Vi har jo huset fuldt af gæster, og alle hjalp til med at forberede maden i løbet af dagen, men der blev også tid til gå tur og stå på ski i solskin.

Alle tøser blev også begavet til den store guld medalje. De var bare så glade, og legede med deres legetøj!

Astrid fik nok, af alt den hurlumhej, så hun begyndet at skrige kl.22, og faldt først til ro ved 01.00 tiden. Stakkels barn, jeg måtte gå i sove værelset og svøbe hende. Men hun har så sovet hele natten vi stod først op kl. 9.30!

I dag har de været på ski, og vi har spist julefrokost, leget og nu ser vi junglebogen, tager en lur og rigtig slapper!

Det er rigtig hyggeligt, men jeg glæder mig også til de skal hjem igen!

Knus Siber

Anmeld

25. december 2010

..

Ja tak, vi har haft en fantastisk jul!

Vi begyndte dagen med en tur til mine forældre hvor nissen havde været med en gave til hver af ungerne. Eftermiddagen gik med pyntning af juletræ, ungerne der fik en lur så de var klar og os der fik dækket bord og gjort klar til hygge i stor stil

Kl 15 kom mine forældre, svigermor og min bror, ungerne var spændte til bristepunktet. Vi så Disneys juleshow, spiste, dansede om juletræet og fik gaver. Ungerne fik alt hvad de ønskede sig og var sammen med de mennesker de elsker allermest, de var nærmest lykkelige da de blev puttet hhv kl 21 og 23.30

Jeg fik også skønne gaver, Reebok easytone sko, lækker creme, den nye m Thomas H, et fedt ur, biobilletter, nye handsker, hjemmestrikkede sokker og en nielfisk støvsuger

Glædelig bagjul til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.