Glædelig jul, allihop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. december 2010

ivfmarie

Så er børner'n puttet (de er stadig sukker-høje, og ligger og synger i hver deres seng), svigerne er sendt hjem - og jeg er væltet omkuld i sofaen. Det har været en dejlig jul i år, gode gaver og søde børn

Malte var lige overraket ved hver pakke han fik: "Oøyiiiii! Oh My Gaaaard - det er liiige det jeg har ønsket mig"

Jeg ville ønske at jeg orkede at mega-billed-spam'e jer, men det bliver ikk' nu!

Håber at alle har haft en dejlig aften!

Knus Marie - træt med træt på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

Lene76

osse et glædelig jul herfra......

Hehe den reaktion havde Viktor osse med alle hans gaver hehe... dejligt at gi dem noget når de er sådan hehe

men NU er jeg færdig for idag og sengen råber på mig, for vi ska både til julefrokost imorgen og 2. juledag....... pyh

Knus fra en osse mega træt Lene

Anmeld

24. december 2010

bette

glædelig jul til alle jer også

vi holdte jul med mine søskende igår hjemme hos os. 

og i aften har vi været hos svigerforældrene og blive forkælet..

desværre startede mikkel dagen med at gå fulstændig besærk i morges.. jeg fik en del slag 

og da vi troppede op hos svigerne gik han igang på ny.. det var altså pinligt at han eksploderede der.. men den gode ting er at nu har svigermor endelig set hvordan mikkel er hjemme til hverdag.. at han ikke er bare er sød og artig.. hun var total måløs.. 

men aftenen endte kanon.. og mikkel var total i selvsving.. han hentede pakker fra under juletræet (og i juletræet.. der var ik plads nok.. og rundt i hjørnerne af stuen) så det var utrolig dejligt at se ham så glad. og da julemanden ringede med klokken... jamen i skulle se mikkel i ansigtet.. der stod jo en stor sæk med pakker udenforan døren.. 

så alt i alt en dejlig juleaften trods alt. :)

er nu blevet enig med mig selv.. jeg henter hjælp fra kommunen..der må altså gøres noget... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.