Hvordan gør i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. december 2010

2721

Hvordan pokker holder i til et sygt barn?
hatten af for alle jer mødre
Vores lille dreng på 6 mdr er syg og vågner hvert 10 min af gråd, hvis han da overhovedet sover;'(
Det kun mor der dur og jeg er bare så mega mega træt. Men mest af alt skær det mig i mit hjerte, at se ham sådan.

Vil ikke noget særligt andet end ud med lidt ynk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2010

B&J

Puslingen skriver:

Hvordan pokker holder i til et sygt barn?
hatten af for alle jer mødre
Vores lille dreng på 6 mdr er syg og vågner hvert 10 min af gråd, hvis han da overhovedet sover;'(
Det kun mor der dur og jeg er bare så mega mega træt. Men mest af alt skær det mig i mit hjerte, at se ham sådan.

Vil ikke noget særligt andet end ud med lidt ynk

en mega krammer her fra kender det vist lidt for godt gabb.... min dreng er dog 9 mdr men har lige døjet med hoste slim i halsen og øjenbetændelse og feber og han vågner også hele tiden mine øjne er ved af falde ned men ja jeg klare mig jo nok

håber i får en dejlig juleaften

Anmeld

24. december 2010

2721

B&J skriver:

en mega krammer her fra kender det vist lidt for godt gabb.... min dreng er dog 9 mdr men har lige døjet med hoste slim i halsen og øjenbetændelse og feber og han vågner også hele tiden mine øjne er ved af falde ned men ja jeg klare mig jo nok

håber i får en dejlig juleaften

Årh det lyder heller ikke rart
Syntes nu jeg til hverdag klare mig fint på de 4 timer jeg får, men ingen søvn overhovedet puha, det klare jeg ikke i længden
tak i lige måde

Anmeld

24. december 2010

B&J

Puslingen skriver:

Årh det lyder heller ikke rart
Syntes nu jeg til hverdag klare mig fint på de 4 timer jeg får, men ingen søvn overhovedet puha, det klare jeg ikke i længden
tak i lige måde

Nej det er også bare super hårdt håber snart du får noget søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.