prut prut pruut!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.503 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Isabella_mor

ja i har sikkert gættet det.. jeg prutter EKSTREMT meget i aften og det lugter forfærdeligt... plus at det "klemmer" om min mave engang imellem.!!! skal jeg virkelig snart i gang med at "pølse" min unge ud (som min kæreste så sødt siger det) eller som man også kan sige det... kan det være mulig optakt eller skal man virkelig have diarré??????

?????????????????????????????????????????????????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Muffinmus

eeeh, pas:-)

Havde selv luft i maven hele vejen igennem med begge to, kunne sgu have forsynes rusland med gas i et år tror jeg.

Ti gengæld havde jeg diare indenfor 24 timer før fødslen med begge 2.

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

MariaE skriver:

eeeh, pas:-)

Havde selv luft i maven hele vejen igennem med begge to, kunne sgu have forsynes rusland med gas i et år tror jeg.

Ti gengæld havde jeg diare indenfor 24 timer før fødslen med begge 2.

men det der "klemmen" om maven det er vel bare plukveer.. eller??!?  men det er ikke kun for neden. det er ligesom HELE maven der bliver klemt om, somom at jeg har en MEGET for stram bluse på eller sådan noget... 

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

svært at sige, når det gør mega naller er det veer, indtil da kan du kun vente og se om plukveerne bliver ti noget seriøst:-)

Mine veer sad bæsten kun koncentreret i nederste del hvor imod plukveerne sad over det hele...såååå

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

MariaE skriver:

svært at sige, når det gør mega naller er det veer, indtil da kan du kun vente og se om plukveerne bliver ti noget seriøst:-)

Mine veer sad bæsten kun koncentreret i nederste del hvor imod plukveerne sad over det hele...såååå

så er det nok plukkeveer jeg har.. jeg har ikke rigtig haft det før så jeg ville sgu lige høre om det nu også kunne være rigtigt...   for at der sker noget inden nytår... det ville være dejligt.. 

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Sender ve- støv afsted til dig...**************

Anmeld

23. december 2010

mariamiss6

Jeg er ret sikker på det er plukveer....

Din livmoder er jo en muskel, som skal øve sig på veerne, heraf plukveer.... Baby fylder alt det der buler ud, eller rettere din livmoder fylder alt det der buler ud på dig nu, resten af det der plejer at være midt på dig, er nu rykket temmelig nær dine lunger... så det giver ganske glimrende mening at det er hele din mave der spænder....

Sagde damen also known as the plukve heheh... arj jeg havde konstant plukkeveer med den første, helt fra 3.-4. måned, så man kan godt sige jeg har haft et par stykker

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

twinboys skriver:

Sender ve- støv afsted til dig...**************

taaaaak jeg håber det hjælper.. 

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

mariamiss6 skriver:

Jeg er ret sikker på det er plukveer....

Din livmoder er jo en muskel, som skal øve sig på veerne, heraf plukveer.... Baby fylder alt det der buler ud, eller rettere din livmoder fylder alt det der buler ud på dig nu, resten af det der plejer at være midt på dig, er nu rykket temmelig nær dine lunger... så det giver ganske glimrende mening at det er hele din mave der spænder....

Sagde damen also known as the plukve heheh... arj jeg havde konstant plukkeveer med den første, helt fra 3.-4. måned, så man kan godt sige jeg har haft et par stykker

ja det er også det jeg tænkte at det er...

hold da op det er da længe at gå rundt med plukveer... selvom de ikke er reglmæssige, så er de da en kende ubehagelige.. 

Anmeld

24. december 2010

mariamiss6

isabellamor skriver:

ja det er også det jeg tænkte at det er...

hold da op det er da længe at gå rundt med plukveer... selvom de ikke er reglmæssige, så er de da en kende ubehagelige.. 

Mine var ret hårde... Jeg blev sygemeldt i Januar, og fødte til tiden i Maj.....

det føltes som lige efter smerten fra en mavepuster væk, men man har stadig denne der stramme fornemmelse i maven....

Og så var der selvfølgelig dem som bare føltes som en mavepuster... Jeg skulle bare kigge på opvaskemaskinen, eller et barn der løb imod mig, så sad de der bare....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.