Cris skriver:
Jeg ville bare sige, at mine drenge er ikke tidlig født og de kravlede når de var 11 måneder den store og 12 måneder den lille 
Med denne indlæg ville jeg bare sige, at selv om de er normale drenge, var de lidt sent på at kravle. Man skal ikke forvente en bestemt dato til det efter bogen, for børnene er så forskellige! Hvis de er tidlig født, så er de helt sikke i gang med at hente meget fra andre ting (mentalt og følelsesmassig, hjernen, syn, organer osv osv) så det haster ikke, at de skal pludseligt ned på gulvet og kravle. Lad hende udvikle sig, som hun har brug for, for nogle ting er ikke so tydligt, men de skal også udvikles. Vægten spiller også en rolle, synes jeg. Jeg har lagt mærke til at hvis de er for tykke (ligesom mine) kan de ikke flytte sig så tidligt, de har bare ikke kræfter nok til at flytte sig selv, det så jeg også tit på andre babier. Og hvis de er for tynde, så kan de hellere ikke, de skal først også samle mere muskelkrafter. Så bare rollig, de er ikke klogere eller dummere bare fordi de ikke kravler som en bog eller en hjemmeside siger 

Anmeld