Ekstrem for tidlig født!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2011

liwsmor

Mor-til-Hasse skriver:

Kan også være hun er hurtigere med hensyn til Twinboys drenge og min dreng, var de mere for tidlig født end Liv, så kan godt være rigtigt at hun kravler før vores

det er rigtigt, hun er hurtigt med nogen ting men andre ting langsom med , som fx at sidde selv kan hun ikk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2011

signe.

liwsmor skriver:

det er rigtigt, hun er hurtigt med nogen ting men andre ting langsom med , som fx at sidde selv kan hun ikk.. 

præcis...

Anmeld

24. januar 2011

Cris

Oliver&Troia <3 skriver:

min er nu 11mdr. korrigeret 7½mdr og hun kravler stadig ikk

Jeg ville bare sige, at mine drenge er ikke tidlig født og de kravlede når de var 11 måneder den store og 12 måneder den lille

Anmeld

24. januar 2011

Cris

Cris skriver:

Jeg ville bare sige, at mine drenge er ikke tidlig født og de kravlede når de var 11 måneder den store og 12 måneder den lille

Med denne indlæg ville jeg bare sige, at selv om de er normale drenge, var de lidt sent på at kravle. Man skal ikke forvente en bestemt dato til det efter bogen, for børnene er så forskellige! Hvis de er tidlig født, så er de helt sikke i gang med at hente meget fra andre ting (mentalt og følelsesmassig, hjernen, syn, organer osv osv) så det haster ikke, at de skal pludseligt ned på gulvet og kravle. Lad hende udvikle sig, som hun har brug for, for nogle ting er ikke so tydligt, men de skal også udvikles. Vægten spiller også en rolle, synes jeg. Jeg har lagt mærke til at hvis de er for tykke (ligesom mine) kan de ikke flytte sig så tidligt, de har bare ikke kræfter nok til at flytte sig selv, det så jeg også tit på andre babier. Og hvis de er for tynde, så kan de hellere ikke, de skal først også samle mere muskelkrafter. Så bare rollig, de er ikke klogere  eller dummere bare fordi de ikke kravler som en bog eller en hjemmeside siger

Anmeld

24. januar 2011

MinNoah

Min dreng blev født i uge 38 .- altså ikke for tidlig født og kravlede først da han var 13 mdr og 3 uger. Han gik da han var 15 mdr og 3 uger.

Anmeld

24. januar 2011

twinboys

liwsmor skriver:

det var da sent. hvornår begyndte de af gå ?

Ja de blev jo også født 3 ½mdr. for tidligt... Da de var 2 år havde de lagt på sygehuse i 14 mdr. så det har også hindret deres udvikling...

Oliver gik da han var 1år og 10mdr.

Alexander gik da han var 1år og 7mdr.

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.