Glædelig jul ...piger;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Fines mor

Kære alle skønne piger.... for nord til syd :-)

I og jeres familier ønskes en rigtig glædelig jul, og et lykkebringende nytår, hvor jeg håber vi får mulighed for at mødes igen:-) Det er jo en tradition, som vi holder juleaften i vores familier. I er og bliver jo næsten som vores familie!

Vi holder jul med min søster og hendes børn, og pigerne glæder sig rigtig meget. 2. juledag bliver Isabella 5 år, så vi får huset fyldt af gæster til mad og kage:-)

Mange kærlige hilsner os alle her på Fyn :-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

lene

I lige måde og glædelig jul til alle jer skønne tøser, vi tager toget til odense i morgen, vi skal ned til min bror og holde jul  og tænk sig til næste jul bliver der 2 ekstra, min storebrors kæreste skal have kejsersnit 3 janúar, de venter sig en dreng og en pige =0)

Mange kærlige hilsner her fra Århus

Anmeld

24. december 2010

Sofie

Jeg vil også ønske Jer alle plus familier en rigtig rigtig glædelig jul  Og til dem som skal ud og kører.. Kør forsigtigt på de danske og meget glatte landeveje.

Vi er efterhånden ved at have helt styr på julen her

Så nu kan jeg glæde mig rigtig meget til vores første juleaften herhjemme med mand, børn og familie (7 voksne og 3 (4) børn bliver vi) og jeg har elv stået for ALT... mad, indkøb, gaver osv.. er helt stolt af mig selv

Håber vi ses i det nye år...

Kh Sofie + familie

Anmeld

24. december 2010

Zafir

Også glædeligt jul herfra. En ordenlig sprællesveske på skødet. En stor farseret kalkun og en flæskebørge i ovnen og juletræet om lidt i stuen

YAY. Og nu er sprællesveskens julebad klar lige om lidt.Og storesvesken er på vej fra jylland med bedste lars og bedste vivi.

Det skal nok blive en god hvid jul.

(GOD bedring til dem der er syge og tanker til dem på bornholm )

Anmeld

24. december 2010

JulieE

Rigtig glædelig jul til alle jer skønne tøser!!!

Vi er lige ved at være klar til at køre ud til Lars' forældre hvor vi ksal fejre julen i år. Ungerne er så spændte, så vi skal vist bare afsted, så de kan komme til at lege md fætter og kusine

Smadder meget glædelig jul og jeg glæder mig til endnu et år med jer skønne tøser!!

kram fra Julie

Anmeld

25. december 2010

BKJ

Rigtig glædelig jul også her fra os!

Jeg er endelig kommet på den anden side af juleaftensvagten. Mødte i går eftermiddags kl 15 men fik lov at gå kl 21.30, så børnene var ikke helt færdige, da jeg nåede ud til dem hos Jespers forældre. Godt der er hele 12 år til det bliver min tur til at arbejde juleaften igen, for selv om det var hyggeligt på afdelingen med masser af julegaver til personalet og ikke ret meget at lave, så synes jeg bare, jeg er gået glip af en helt masse.

Heldigvis fejrede vi jul herhjemme den 23., og det var rigtig hyggeligt. Det er blevet lidt dyrt i gaver til børnene i år, for der skulle jo være nok til 2 aftener...

I eftermiddag/aften glæder jeg mig bare til at være 'gæst' hjemme hos min mor.

Mange hilsner og en glædelig jul fra Birte, Leah og Jonathan

Anmeld

26. december 2010

Tina2

Glødelig (bag)jul til jer alle  Håber I havde en dejlig aften igår, det havde vi i hvert fald

Fik simpelthen sådan nogle gode gaver....

Vi fik 2 stk Thy rock billetter til begge dage (til juni) + kost, logi og pasning af 3 unger, jubiiii! Havde SÅ meget ønsket mig det, og troede ikke vi fik det, men min søde mutti, hun er bare go

Af Thomas' far fik vi 9000 kr til en brændeovn!!!!!!! Total viiiiildt!!!!!!!!!!!!!!!! Var helt overvældet! Virkelig flot altså!

Ellers har vi givet hinanden 2 orte læderstole med skamler, som vi længe har snakket om

Jeg fik også noget glaskunst der symboliserer Filuca, Milas og Tamica, borskåner fra Milas, nisse fra Filuca + nogle tegninger fra ungerne også

Filuca og Milas fik to fællesgaver: en bærbar fra Thomas og jeg og en wii fra farfar.

Filuca fik: opgavebøger, Busters verden på DVD, Rasmus Seebach cd, Toy story 3 på DVD, armbåndsur + armbånd, MP4 afspiller (skal byttes), bingo, Krusedullekarla, sådan en overhead-tegne-fidus... Hm, kan ikke huske mere...

Milas fik: masser af skinner til Thomas tog-banen, Diesel-toget, Brand-tog, Bruder lastbil + rendegraver (byttes til skraldebilen), 3 x Thomas tog film, Pingu-fil + Pingu madkasse, Et ur der fortæller tiden og kan træne ham i at kunne kl, sådan en tingest der fyrer racerbiler af... Det var vist det

Suuuupergode gaver det hele

Vi var 10 juleaften og idag var vi 17 til julefrokost her, og nu har vi HELDIGVIS Ikke flere planer i julen.....

Alle nisser og julepynt står i køkkenet, klar til at blive pakket ned i kasserne igen imorgen... Venter dog med juletræet, da det først kom ind d. 23. dec. Og julestjernerne i vinduerne venter vi også lige nogle dage med......

Kram Tina + troldeunger

Anmeld

28. december 2010

tumle81

Hej i skønne tøser og unger og familier

Jeg vil også ønske jer alle en rigtig dejlig bag jul. Jeg håber I har haft nogle skønne dage med familien og hygge i højsædet

Vi fejrede jul hos Peters søster for første gang og det var rigtig hyggeligt. Fuglen blev god på grillen, men stegen var desværre ikke super god  Ungerne hyggede dog super meget og det var fedt.

Victoria fik:

Hello Kitty dagbogspude + ipod (Peters gamle), Barbie dvd, gavekort til fætter BR, penge, build a bear tøj med sko x 2, afrikas stjerne, junior matador, uno, top model bog, my sweet home bog, neglelak, halskæde og armbånd, prinsessesko, leggings, undertøj, nattøj, gavekort til forårssko.... Hmm tror det var det

Valdemar fik:

Cykel, Scooby doo spøgelseshus, penge, gavekort til fætter BR, Ludo, Puslespil, Toy story spil, undertøj, nattøj, Flexitrack baner x 2, væglampe med Cars, bluse, Bakugan legetøj.... Hmm kan ikke huske mere lige pt

Victor fik:

Madras til køjesengen, Schleich dyr til bondegården x mange, traktor, penge, bukser, undertøj, mikrofon, bog med Richard Scarry, gavekort til Køges handelstadsforening, gavekort til skobutik... Hmm tror det var det

Af Victoria fik vi smykke æske, halskæde, tegning og en stof mus hun havde syet. Valdemar havde lavet glas pynt til vinduet, et juletræ han selv havde malet og et stof net han havde malet. Victor havde malet et fint billede til os, så vi fik nogle skønne gaver af vores dejlige unger

Jeg håber også at vi kommer til at ses igen i 2011, det var jo super hyggeligt i sommers

Knus fra Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.