Hej i skønne tøser og unger og familier
Jeg vil også ønske jer alle en rigtig dejlig bag jul. Jeg håber I har haft nogle skønne dage med familien og hygge i højsædet 
Vi fejrede jul hos Peters søster for første gang og det var rigtig hyggeligt. Fuglen blev god på grillen, men stegen var desværre ikke super god
Ungerne hyggede dog super meget og det var fedt.
Victoria fik:
Hello Kitty dagbogspude + ipod (Peters gamle), Barbie dvd, gavekort til fætter BR, penge, build a bear tøj med sko x 2, afrikas stjerne, junior matador, uno, top model bog, my sweet home bog, neglelak, halskæde og armbånd, prinsessesko, leggings, undertøj, nattøj, gavekort til forårssko.... Hmm tror det var det 
Valdemar fik:
Cykel, Scooby doo spøgelseshus, penge, gavekort til fætter BR, Ludo, Puslespil, Toy story spil, undertøj, nattøj, Flexitrack baner x 2, væglampe med Cars, bluse, Bakugan legetøj.... Hmm kan ikke huske mere lige pt 
Victor fik:
Madras til køjesengen, Schleich dyr til bondegården x mange, traktor, penge, bukser, undertøj, mikrofon, bog med Richard Scarry, gavekort til Køges handelstadsforening, gavekort til skobutik... Hmm tror det var det 
Af Victoria fik vi smykke æske, halskæde, tegning og en stof mus hun havde syet. Valdemar havde lavet glas pynt til vinduet, et juletræ han selv havde malet og et stof net han havde malet. Victor havde malet et fint billede til os, så vi fik nogle skønne gaver af vores dejlige unger 
Jeg håber også at vi kommer til at ses igen i 2011, det var jo super hyggeligt i sommers 
Knus fra Kathrina