16+0 pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.599 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Mother-love

synes altså bare min mave vokser meget nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Mother-love

23. december 2010

2babygirls

michelledam skriver:

fin lille mavse

Anmeld

23. december 2010

Mother-love

Tina&Martin skriver:

fin lille mavse

takker

Anmeld

23. december 2010

Chr-Hei

michelledam skriver:

synes altså bare min mave vokser meget nu

Fin mavse hvordan ved du allerede det er en pige .. Ja er jo lidt nys for jeg glæder mig sådan til ska til scanning og få kønnet af vide er 17+1

Anmeld

23. december 2010

Mother-love

Heidi-ra skriver:

Fin mavse hvordan ved du allerede det er en pige .. Ja er jo lidt nys for jeg glæder mig sådan til ska til scanning og få kønnet af vide er 17+1

mange tak... jamen min kæreste og jeg har betalt for en kønsscanning  på en privatklinik... hehe vi kunne ikke vente til januar med at få det afvide... hehe skal til den næste scanning sidst i januar.. så fik kønsscanningen sidste fredag

Anmeld

23. december 2010

Chr-Hei

michelledam skriver:

mange tak... jamen min kæreste og jeg har betalt for en kønsscanning  på en privatklinik... hehe vi kunne ikke vente til januar med at få det afvide... hehe skal til den næste scanning sidst i januar.. så fik kønsscanningen sidste fredag

Årh bliver helt misundelig .. Har også overvejet det .. Men kæresten mener vi ska vente til at se om de kan se det her den 10 januar .. GLÆDER MIG Men tillykke med det hele

Anmeld

23. december 2010

Mother-love

Heidi-ra skriver:

Årh bliver helt misundelig .. Har også overvejet det .. Men kæresten mener vi ska vente til at se om de kan se det her den 10 januar .. GLÆDER MIG Men tillykke med det hele

nå okay ej vi har også taget scanningen med 3D i også men vi tager også mange scanninger men det er ligeså meget for min kærestes skyld for det er jo den eneste måde han kan være med i det på...

så vi skal op og have nummer 2 3D scanning til marts når jeg er i uge 29.. så det glæder vi os også meget til

men jo mange tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.