What to think?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg er bryder mig egentlig ikke synderligt om denne slags tråde, men nu er jeg virkelig "på spanden" og har brug for jeres hjælp.

Disse 2 tests er taget fra samme urin prøve. Som jeg ser det, er den ene positiv og den anden negativ??? Jeg har desværre ikke flere tests, ellers ville jeg da teste løs endnu

Jeg er i behandling og har derfor taget ÆL sprøjte som jeg ved kan påvirke resultatet, men burde det så ikke gælde begge tests når de er taget samtidig? Det er i øvrigt 12 dage siden jeg tog sprøjten, så HCG fra den, burde vel være ude af kroppen?

Jeg er anonym, da jeg kender et par stykker herinde fra som pt ikke skal vide noget.

Håber i kan hjælpe. Juleknus herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

oo

altså...som jeg ser det er de begge to negative

HCG'en i ovitrellen kan være i kroppen i op til 12 dage efter du har taget sprøjten, så joe, den burde være ude nu. men jeg ville nu ikke teste før tid hvis jeg var i behandling - selvom jeg ved det er svært! jeg ville hellere være sikker på det svar jeg får af testen end glæde mig over en måske falsk positiv fordi jeg havde testet for tidligt.

Anmeld

23. december 2010

PernilleB

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er bryder mig egentlig ikke synderligt om denne slags tråde, men nu er jeg virkelig "på spanden" og har brug for jeres hjælp.

Disse 2 tests er taget fra samme urin prøve. Som jeg ser det, er den ene positiv og den anden negativ??? Jeg har desværre ikke flere tests, ellers ville jeg da teste løs endnu

Jeg er i behandling og har derfor taget ÆL sprøjte som jeg ved kan påvirke resultatet, men burde det så ikke gælde begge tests når de er taget samtidig? Det er i øvrigt 12 dage siden jeg tog sprøjten, så HCG fra den, burde vel være ude af kroppen?

Jeg er anonym, da jeg kender et par stykker herinde fra som pt ikke skal vide noget.

Håber i kan hjælpe. Juleknus herfra

skal der ikk være 2 streger..???

Anmeld

23. december 2010

Mira0911

Jeg ser dem begge som negative... Hvis jeg vipper skærmen lidt, kan jeg godt se en svag streg på den nederste... 

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Der er 2 streger på den nederste - det er lidt utydeligt på billedet men meget tydligt på testen. Den er med farve og ca. 2 x sytråd bred... Men hvis det kun er mig der kan se den, er der selvfølgelig ingen grund til at tage glæderne på forskud

Anmeld

23. december 2010

Mette 28

Umildbart ser begge negative ud, men hvis man kigger godt efter syne sjeg at jeg kan se en meget svag streg på den nederste. Måske du burde få fat i en ny test, har du ikke en Netto i nærheden du kan gå hen til??

Anmeld

23. december 2010

MissGeoh

Hvis billedet bliver forstørret så ser jeg den ene som positiv..

Jeg synes du skal vente et par dage og så teste igen..

Anmeld

23. december 2010

twinboys

Desværre så skal jeg enten have briller eller så ser jeg dårligt... Kan desværre ikke se nogle streger... jo 1 på hver...

jeg ville tage en test imorgen igen

Majbritt

Anmeld

23. december 2010

Chalala85

Jeg må desværre sige at jeg synes de ser meget negative ud

Anmeld

23. december 2010

MissGeoh

Altså.. Hvis i lige trygger på billedet engang og så måske rykker lidt op og ned så kan man faktisk SAGTENS se en ekstra streg på den nederste test..

Ellers ser jeg godt nok syner.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.