glædelig jul :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. december 2010

moars

de damer med dertil hørende baby'er børn og fam. samt div. glæder mig over at vi kan følges, og synes tiden går så stærkt der ud af.

Vi skal til md 17/1, og er spændt på om de kan se hvad det bliver (kunne de ikke med min datter)...vi er endnu ikke sikre på om vi vil vide kønnet.....Dog er jeg allermest spændt på om alt er som det skal være. Det fylder lidt, synes jeg op til den scanning.

Ellers så nydes julen her i fulde drag. Har været til det 1.jm besøg denne måned,og det var virkelig positivt. Vi snakkede meget om sidste graviditet og fødselsforløbet osv. Forventninger osv. og hørte selvf. den dejligste smukke hjertelyd

mange knus her fra med ønsket om en skøn tid for alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Line Højdal

Super idé med en jule-tråd...

Kære moars og alle i andre gravide tøser - RIGTIG GLÆDELIG JUL!
Jeg håber at alle er ved at være i den helt rette julestemning og at i alle får/ har haft mulighed for at komme frem til jeres jule-destination, så julen kan fejres sammen med dem i har kære!!

Det er super fedt at have denne cyper-mødregruppe og sjovt at kunne følges med andre, der har termin omkring samme tid som en selv, kunne dele oplevelser, glæder og frustrationer...

Her går graviditeten godt, selvom jeg må indrømme at jeg til tider (allerede) kan være lidt træt af at være gravid!! Jeg synes ikke helt mit system fungere optimalt og der er ligesom en konstant uballance i kroppen - det er svært at forklare... men møg irriterende egentlig!! Men trods dette, trætheden og den stigende vægt - jammen så er jeg jo bare overlykkelig over at vente mig! Kan slet slet ikke vente til at jeg en forårsdag får min lillemand i armene!!

Jeg skal til 2. lægebesøg i starten af januar og så håber jeg at hjemmefødselsordningen får sammensat en mødregruppe, som de har snakket om... og så må vinteren godt bare gå hurtigt...

I morgen går turen hjem til svigerfamilien, hvor vi skal holde jul... det skal nok blive hyggeligt, selvom jeg gerne ville have holdt jul hos min mor som jeg plejer!  Mit største juleønske er at min mand får lov at mærke et ordentligt spark fra vores lille supermand... jeg mærker ham hver dag, men når far ligger hånden på maven er der bare ro - den lille bandit!!

Kan i nu alle have en fantastisk jul og lykkebringende nytår!
Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.