Desværre ikke denne gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2010

Anonym trådstarter

Øv, fik min mens i går, så der bliver ingen sensommerbaby til os. Havde det nok på fornemmelsen og havde da også testet negativDet kunne bare have været dejligt, og så var der en mulighed for, at jeg kunne blive glad igen efter at jeg mistede i 4.måned i september. Men det blev ikke denne gang. Håber at miraklet sker i det nye år

Er rigtig trist, og slet ikke i julestemning, håber det kommer.

Glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

Mille83

Anonym skriver:

Øv, fik min mens i går, så der bliver ingen sensommerbaby til os. Havde det nok på fornemmelsen og havde da også testet negativDet kunne bare have været dejligt, og så var der en mulighed for, at jeg kunne blive glad igen efter at jeg mistede i 4.måned i september. Men det blev ikke denne gang. Håber at miraklet sker i det nye år

Glædelig jul

Det er jeg ked af at høre...

Du skal nok få din drømmebaby, kan bare være han/hun venter til 2011.

Forstår godt julehumøret ikke er helt i top, og sender dig et KÆMPE julekram

Anmeld

23. december 2010

Muffinmus

kan godt forstå dig, men så må du prøve at hive den op ved at sige at det nye år vil bringe dig en baby, du skal bare tro på det, det er da noget at se frem til her i vinterkulden:-)

Ville såmænd selv ønske jeg var i gang med den næste, men nej. Kunne ellers lune tankerne lidt i den her vilde frostvinter:-)

Anmeld

23. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Glædelig jul

Øvski..
Vi må håbe det er fordi baby mener den først vil laves i det nye år

Held og lykke - jeres tid ska nok komme
Glædelig jul og op med humøret

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres kommentarer. Det hjalp Og ja, der er noget at se frem til, men det er ikke til at sige hvornår. Håber det går forholdsvis hurtigt ligesom sidste gang. Men måske går der længere tid denne gang, fordi jeg går og er ked af at jeg mistede. 

Glædelig jul

Anmeld

23. december 2010

Sofia

Det er jeg ked af at høre, men jeg krydser fingre for at 2011 bliver jeres år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.