1 års Fødselsdag. lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2010

lion

I slutningen af feb bliver min søn 1 år og der skal holdes fødselsdag.

Men hvad laver jeg af mad til ca 50 mennesker?

Kun 1 ret, da jeg ikke ved hvor mange der bliver til aften da det er en søndag, festen skal holdes.

Hvad ønsker jeg mig til min søn hvis jeg gerne vil slippe for legetøj?

Bor i en 2 værelses lejlighed og han har en storesøster.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Mi

Det var da helt vildt at blive 50 mennesker til en 1 års fødselsdag

Hvad med at lave lasagne, eller en gang ungarsk gullaschsuppe. Pølser og brød. Det skal da nok i hvert fald være noget som du kan forberede dagen før.

Ang ønsker, så ville jeg nok ønske mig nogle få gode kvalitetslegesager. Måske noget specielt til drenge. Jeg har et par ting i min shop, bla automoblox eller dinosaurer fra schleich.

Ellers kunne det måske være oplevelser til hele familien han kunne ønske sig. En tur i zoo eller lignende.

Tillykke med prinsen

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. december 2010

LISBETH:-)

lion skriver:

I slutningen af feb bliver min søn 1 år og der skal holdes fødselsdag.

Men hvad laver jeg af mad til ca 50 mennesker?

Kun 1 ret, da jeg ikke ved hvor mange der bliver til aften da det er en søndag, festen skal holdes.

Hvad ønsker jeg mig til min søn hvis jeg gerne vil slippe for legetøj?

Bor i en 2 værelses lejlighed og han har en storesøster.

Ris taffel er altid en god ting, hvis man skal lave til mange. Og det kan alle unge som gamle lide!!!!

Ønsker..... hm hvad med en Winther cykel f.eks. altså sådan en 3 hjulet tingest, eller noget til værelset - f.eks en sjov lampe eller lign.

Anmeld

22. december 2010

tinasmor

Hvis det er til frokost, så måske bare en masse forskelligt pålæg, salat og gode kvalitets boller, så kan folk lave deres egne personlige boller med fyld.

Ang ønsker, hvis du bor i kbhs område, så årskort til Tivolig til jer alle, samme til Zoo, svømmehals klippekort, gavekort til de tøjbutikker du normalt handler i til ham, hvis I skal købe seng osv til ham senere, så gavekort til f.eks Ikea. God fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.