mave billeder.....igen nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. december 2010

karina pigen

jaa alle bliver VED med at vil se billeder af min højtykke mave.. så overvejer om jeg skal tag til fotomanden igen dog her på sjælland denne gang og så tag manden med så vi også få de gode far kysser mave billeder...og ja bare nogen billeder hvor vi er på sammen ( ejer næsten ingen billeder hvor vi står sammen)

har fundet en i roskilde/tune.. 500 kroner.. det jo lige til at overkomme..

dato han kan 2 januar.. 3 dage før termin.. så mere højgravid bliver man da ikk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

DK

Nej så er det da vist sådan nær ved max højgravid Hvis du har født må du jo tage din baby med, og få et billede af den i stedet!

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

DK skriver:

Nej så er det da vist sådan nær ved max højgravid Hvis du har født må du jo tage din baby med, og få et billede af den i stedet!

det har jeg heller ik.. det er jeg ret så sikker på.. smil

Anmeld

23. december 2010

trine1989

karina pigen skriver:

jaa alle bliver VED med at vil se billeder af min højtykke mave.. så overvejer om jeg skal tag til fotomanden igen dog her på sjælland denne gang og så tag manden med så vi også få de gode far kysser mave billeder...og ja bare nogen billeder hvor vi er på sammen ( ejer næsten ingen billeder hvor vi står sammen)

har fundet en i roskilde/tune.. 500 kroner.. det jo lige til at overkomme..

dato han kan 2 januar.. 3 dage før termin.. så mere højgravid bliver man da ikk..

vi skal også have taget billeder her i morgen min svigerfar er reklame mand så han har alt udstyret og har fotograferet flere kendte, så tror det blir rigtig godt.

vi tager nogen nøgenbillider synes den gravide krop er så smuk og så nogle med med manden og familie billeder med vores 2 hunde.

glæder mig helt vild tror ikke man kan få nok billeder af maven 

Anmeld

23. december 2010

karina pigen

trine1989 skriver:

vi skal også have taget billeder her i morgen min svigerfar er reklame mand så han har alt udstyret og har fotograferet flere kendte, så tror det blir rigtig godt.

vi tager nogen nøgenbillider synes den gravide krop er så smuk og så nogle med med manden og familie billeder med vores 2 hunde.

glæder mig helt vild tror ikke man kan få nok billeder af maven 

eeej fedt sådan en svigerfar vil jeg os ha..

men har du det ik underligt med at stå nøgen foran din svigerfar.. jeg har ingen problemer med det når det er en fotograf. dem jeg nu ellers har brugt er jo dybt prof..

ville gerne ha taget nogen sort/hvid samt skyggebilleder, så man ser ens siluet( stavet ret forkert)

Anmeld

24. december 2010

trine1989

karina pigen skriver:

eeej fedt sådan en svigerfar vil jeg os ha..

men har du det ik underligt med at stå nøgen foran din svigerfar.. jeg har ingen problemer med det når det er en fotograf. dem jeg nu ellers har brugt er jo dybt prof..

ville gerne ha taget nogen sort/hvid samt skyggebilleder, så man ser ens siluet( stavet ret forkert)

åh jo ved ikke hvpordan jeg tager det når man lige tager det sidste af og står heelt nøgen men han er jo også prof han har fotograferet i mange år 

jeg synes sort/hvid billeder er vildt flotte måske jeg skulle spørge ham om vi sku tage nogle skyggebilleder? lyder i hvertfald som en god ide

jeg vil lige ønske dig og din familie glædelig jul håber i får en skøn aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.