Rockertand skriver:
Jeg faldt lige over et indlæg fra dig - og jeg håber, at det er i orden, at jeg spørger om et par ting (du kan jo vælge ikke at svare)...
Hvordan ser omgivelserne på, at du er 21 og kæreste med én på 37 år - får I ikke kommentarer for det?
Som jeg læser det, så har din kæreste en søn på 6 år, som - til trods for at moderen er død - er anbragt i plejefamilie, havde han ikke valget, at sønnen kunne flytte ind hos ham dengang?
I har ikke samme bopæl og har kun været kærester i snart 10 måneder, men har nu taget beslutningen, at I skal forsøge at få et barn, - har I diskuteret for og imod på længere sigt i forhold til sønnen, fælles økonomi og alle de andre ting, der skal tages stilling til, når man har etableret et fælles hjem?
Jeg beklager alle mine spørgsmål, men er meget nysgerrig på folks tanker, når de vælger at leve meget anderledes end mine egne valg.
Jamen jeg vil da faktisk gerne besvare dine spørgsmål, så godt som jeg nu kan
Angående alder: Nej ingen går rundt og spørger om, hvorfor vi er sammen, jo selvfølgelig i starten. Men nu er folk bare rigtigt glade for at vi stadigvæk har det så godt sammen, han er den bedste mand jeg nogensiden har haft (og ja der har været nogle stykker trods min unge alder). Jeg ved godt, at 10 måneder ikke er lang tid, men jeg kan mærke på mig selv, at dette er det rigtigte for mig.
Vi har snakket om børn ja, men først engang til sommer, skal gerne nå at tabe mig nogle kger først også er der andre ting, som lige skal på plads først. Personlige ting.
Angående plejefamilien. Nej moren havde sønnen boende hos sig, desværre gik min skat helt ned med flaget og på lykkepiller som desværre gav ham større nedtur på. Så derfor valgte han frivilligt at sende sønnen i pleje, da han ikke følte at han kunne varetagerollen helt som han burde. Men i dag, er han hel igen og vi får sønnen mere og mere, såalt er godt på det plan. Han siger at jeg er en af grundene til at han er kommet sig så godt.
Angående bolig. Grunden til at vi ikke har samme bopæl er simpelthen højstrups skyld. De siger, at for at jeg kan komme foran i køen til lejlighed, så skal jeg stadigvæk bo i deres lejligheder, ellers kommer jeg bag i køen, men vi" bor" faktisk sammen
sÅå alt med økonomi osv er der styr på
Håber du fik svar på dine spørgsmål