Update: 3 min mellem veerne - nu ingenting: fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Kruse90

stort tillykke
Sikke en fantastisk fødsel

Vi vil snart se billeder af vidunderet:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Frk. Himmelblå

Stort tillykke 

Og tak for fb 

Anmeld

22. december 2010

Lolli

birthee skriver:

Kæmpe stort tillykke!!! Det gik da vældig stærkt til sidst

Rigtig god jul - det er da den bedste gave!!!

Ja, bedre gave fås ikke. Og nu kan jeg rigtig glæde mig til juleaften.

Anmeld

22. december 2010

Lolli

Lou87 skriver:

STORT TILLYKKE
Hihi var det ikk det jeg sagde at hun kom når du mindst ventede det og sikkert der om natten ? (mon jeg sku blive spåkone )

Det lyder som noget af en fødsel - smut smut så er hun bare ude jo hihi.

STORT TILLYKKE - nu kan den lille pige være med til jul

Ja, det kunne du leve af.  Kan du så ikke fortælle om min svigerinde føder juleaften? Hun har termin den 25.

Anmeld

22. december 2010

Lolli

Så var der lige et billede af prinsessen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2010

Zafir

Wauww Tillykke

Anmeld

22. december 2010

jannebjerre

Wauw hvor viiiiildt!

Kææææmpe tillykke med hende

Anmeld

22. december 2010

Frøken J.

Lolli skriver:

Hej alle sammen. Lagde jo tråd herinde igår med at fødslen gik i stå. Og tusind tak for alle jeres svar og opmuntrende ord - det varmede.

men men men... Nu sidder jeg i min sofa med verdens dejligste roligste lille pige. 54 cm lang og 3650 g stor.

Her følger beretningen om hendes vej til verden:

Den 20. om aftenen får jeg lidt veer og kraftige plukveer. Det bliver dog ikke til mere og hopper i seng. Sover fint om natten, men om morgenen føler jeg at er blevet kørt over af et tog.  Veerne kommer ofte, men uregelmæssigt og fødegangen synes vi skal komme ind til tjek (også vejret taget i betragtning). Var 2 cm åben ved undersøgelsen.  Vi smutter ud og får noget frokost og er bagefter 3 cm åben og har regelsmæssige veer med 3 min mellemrum - de er stadigvæk til at holde ud.

Vi kører hjem og det hele går stå.  MEN kl. ca. 19.30 begynder det at røre på sig lige så stille og kl. 22 er der virkelig drøn på. 22.30 kommer svigermor og vi kører mod Holbæk. Vi ankommer kl. 23.40 og der er fuld hammer på veerne og vi snakker smertelindring. kl. 00.15: Vi aftaler at prøve med lattergas først og hjælper det ikke kan jeg få epidural (er dog 7 cm åben).

Så går det stærkt: 00.30 har jeg pressetrang, 00.35 tages vandet og 00.37 kommer der en lille presseve som jeg sagtens kan holde igen. Er nu 9 cm åben. 00.37 siger jeg, til jordemoderen, under en presseve: "nu kommer hun"!!  "Nejnej" siger jordemoderen "det er bare afføring". "Nej, hun kommer" siger jeg, jordemoderen tager en kigger og så får hun travlt med at fjerne madras og sætte bøjler op. 00.41 kommer vores lille pige til verden og har næsten ikke presset - hun kom helt af sig selv.

Tror mine hormoner svinger for tiden, for blev helt rørt og fældede en tåre over din beretning! TILLYKKE med den lille 

Anmeld

22. december 2010

piadas

Wow, hvor lyder det som en god fødsel, da hun først bestemte sig for at komme ud?

Stort tillykke med den lille trold!

Anmeld

22. december 2010

Pige2009

Kæmpe tillykke med den lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.