Som nogen af jer ved har Liva været syg, syg og atter syg, det lille pus. Vi stoppede hendes 8 pencillingkur på bare 6 måneder i lørdags efter hendes kolde lungebetændelse, og i nat fik hun igen høj feber (de sædvanlige 40,2 hun plejer) og en slem hoste.
Så op til lægen igen idag, og hun sagde den kolde lungebetændelse endnu ikke var ovre. Desunden sagde lægen at vi skulle holde Liva hjemme fra vuggestue indtil slutningen af januar (jeg er jo heldigvis sygemeldt indtil 7. februar) og at hun ikke skulle starte i vuggestue igen.. Men hvad skal hun så spurgte jeg lægen??
Lægen foreslog at vi ringede til Pladsanvisningen i Københavns Kommune og ansøgte om dispensation om at "springe ventelisten over" og få en dagplejeplads, da Livas ikke-eksisterende immunforsvar slet ikke kan klare en 12 børns stue i en vuggestue med 86 børn. Så nu skal despensationen skrives, visitationsudvalget skal tage sagen op og vi skal vente i uvished.
Jeg er bare så ked af det på Livas vegne over hun skal igennem så meget det lille pus
Anmeld