Her hører jeg vist til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. december 2010

ulleby

Hej Ladies,

Har været her inde noget tid nu - men det med kvartals grupper er først gået op for mig nu

Vi venter enægget vtillinge damer den 8. Maj - men de vil have dem ud før tid. Engang i April - alt efter om de selv vil ud endnu tidligere

Glæder mig til at snakke med jer og dele vores største oplevelse med jer

jule

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Line Højdal

ulleby skriver:

Hej Ladies,

Har været her inde noget tid nu - men det med kvartals grupper er først gået op for mig nu

Vi venter enægget vtillinge damer den 8. Maj - men de vil have dem ud før tid. Engang i April - alt efter om de selv vil ud endnu tidligere

Glæder mig til at snakke med jer og dele vores største oplevelse med jer

jule

Jammen hejsa og -lig velkommen til!!

Tvillingetøser - hvor stort... det vil jeg glæde mig rigtig meget til at høre mere om! Det må være helt vildt at vente to små vidundere på samme tid!

Min mand og jeg venter vores første barn - en lille dreng og vi glæder os bare helt ubeskriveligt til at blive forældre! Jeg er sat til d. 21/4, men nu må vi se hvornår lille manden melder sin ankomst!!

Glæder mig til at følge dig
Rigtig god jul og endnu engang velkommen i kvartalsgruppen!
Line

Anmeld

23. december 2010

moars

stort tillykke med jeres dobbelte mirakel ja dejligt at følges ad

Anmeld

23. december 2010

Tanja1234

Ja det er også lige gået op for mig at denne her gruppe eksisterer, men skønt med en mulighed for at følge der er lige så langt som én selv.

Jeg er nu 15+6 og har termin d. 10. juni. Skal føde i Næstved og det er vores første barn. Vi ved at vi venter en pige pga. moderkagebiopsi og så skal vi til md-scanning d. 19. januar.

Vi har lige været til første jordemoderbesøg og skal nu vælge mellem individuelle samtaler eller et gruppeforløb med små individuelle undersøgelser indlagt. Nogen erfaringer på det område?

Ellers så ønskes i alle en glædelig jul og krydser fingre for at snevejret ikke giver alt for mange problemer derude.

Anmeld

24. december 2010

ulleby

Tanja1234 skriver:

Ja det er også lige gået op for mig at denne her gruppe eksisterer, men skønt med en mulighed for at følge der er lige så langt som én selv.

Jeg er nu 15+6 og har termin d. 10. juni. Skal føde i Næstved og det er vores første barn. Vi ved at vi venter en pige pga. moderkagebiopsi og så skal vi til md-scanning d. 19. januar.

Vi har lige været til første jordemoderbesøg og skal nu vælge mellem individuelle samtaler eller et gruppeforløb med små individuelle undersøgelser indlagt. Nogen erfaringer på det område?

Ellers så ønskes i alle en glædelig jul og krydser fingre for at snevejret ikke giver alt for mange problemer derude.

Stor tillykke med den kommende prisesse i hjemmet

Jeg har desværre ingen erfaring der - da vi som sagt venter tvillinger og skal gå ved en jordmoder der har med dem at gøre

Glæder mig til at følge dig - glædelig jul

Anmeld

24. december 2010

ulleby

moars skriver:

stort tillykke med jeres dobbelte mirakel ja dejligt at følges ad

Mange tak og stort tillykke med jeres spirGlæder mig også til at følge dig

Anmeld

24. december 2010

ulleby

Pipkukkeren skriver:

Jammen hejsa og -lig velkommen til!!

Tvillingetøser - hvor stort... det vil jeg glæde mig rigtig meget til at høre mere om! Det må være helt vildt at vente to små vidundere på samme tid!

Min mand og jeg venter vores første barn - en lille dreng og vi glæder os bare helt ubeskriveligt til at blive forældre! Jeg er sat til d. 21/4, men nu må vi se hvornår lille manden melder sin ankomst!!

Glæder mig til at følge dig
Rigtig god jul og endnu engang velkommen i kvartalsgruppen!
Line

Mange tak skal du have - tak for din skønne velkomst

Det er også vildt - havde gjort sig klar på en - men nu omstiller vi bare

Det kommer nok til at blive meget tæt på hinanden at vi kommer til at føde såSPændende. Håber du nyder din graviditet

Didde - glædelig jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.