Ingen mens og negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har ikke fået min mens endnu, men føler bare hele tiden det kommer.. Jeg tjekker bare hele tiden.. Jeg er ved at blive skør..

Testede i går da jeg skulle have haft mens, men der kom en ekstra streg efter en del tid. Så den kan jeg ikke regne med.. 

Jeg har ikke testet i dag, men har bare så meget lyst til det. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Jeg har ikke fået min mens endnu, men føler bare hele tiden det kommer.. Jeg tjekker bare hele tiden.. Jeg er ved at blive skør..

Testede i går da jeg skulle have haft mens, men der kom en ekstra streg efter en del tid. Så den kan jeg ikke regne med.. 

Jeg har ikke testet i dag, men har bare så meget lyst til det. :/ 

Var det igår du skulle have haft den ?

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Var det igår du skulle have haft den ?

Ja det var i går.. Og det plejer nu at være meget præcist..

Feks hvis jeg har fået det den 18 er det kommet den 18 måneden efter.. eller den 2 så er det kommet den 2 måneden efter..

Men ikke denne gang.. :/

Anmeld

22. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Ja det var i går.. Og det plejer nu at være meget præcist..

Feks hvis jeg har fået det den 18 er det kommet den 18 måneden efter.. eller den 2 så er det kommet den 2 måneden efter..

Men ikke denne gang.. :/

Hvis du er gravid, er der meget stor chance for at den viser negativ, da du i realiten ikke er gravid de første 14 dage, jeg testede først positiv i 7. uge, ellers viste alle mine teste, taget ved lægen og sygehuset negativ ..

Så vent en uges tid, og hvis den viser negativ så prøv igen et par dage efter ..

Held og lykke Håber at der er et lille liv derinde

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Hvis du er gravid, er der meget stor chance for at den viser negativ, da du i realiten ikke er gravid de første 14 dage, jeg testede først positiv i 7. uge, ellers viste alle mine teste, taget ved lægen og sygehuset negativ ..

Så vent en uges tid, og hvis den viser negativ så prøv igen et par dage efter ..

Held og lykke Håber at der er et lille liv derinde

Okay, jeg tror jeg prøver i morgen tidligt igen..

Jeg testede ikke i morges.. Så det må være nemmere at se i morgen hvis der er noget..

Men jeg er øm i min venstre side i underlivet nu, så ved ikke om det er mens, eller om det er graviditet? :/

Anmeld

22. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Okay, jeg tror jeg prøver i morgen tidligt igen..

Jeg testede ikke i morges.. Så det må være nemmere at se i morgen hvis der er noget..

Men jeg er øm i min venstre side i underlivet nu, så ved ikke om det er mens, eller om det er graviditet? :/

Det skal lige siges at man har hørt om at den sidste streg kommer efter og stadig negativ, men der har også været at den har været positiv .. Jeg havde meget ondt i underlivet og mavekramper og kom frem og tilbage på sygehuset i starten a min graiditet, hvor de ikke kunne finde ud af hvad det var, fordi at de alle sammen viste negativ, indtil den viste positiv , så fandt vi ud af det .. Men hvis det bliver værre så ring til lægen eller lægevagten og forslå en scanning eller gænækologisk undersøgelse, måske de kan se det der så, men ved det ikke når det er så tidligt .. Og husk det mest sikre er morgen urinen, og den godt kan vise negativ så tidligt ..

Pøj pøj med det ..

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Det skal lige siges at man har hørt om at den sidste streg kommer efter og stadig negativ, men der har også været at den har været positiv .. Jeg havde meget ondt i underlivet og mavekramper og kom frem og tilbage på sygehuset i starten a min graiditet, hvor de ikke kunne finde ud af hvad det var, fordi at de alle sammen viste negativ, indtil den viste positiv , så fandt vi ud af det .. Men hvis det bliver værre så ring til lægen eller lægevagten og forslå en scanning eller gænækologisk undersøgelse, måske de kan se det der så, men ved det ikke når det er så tidligt .. Og husk det mest sikre er morgen urinen, og den godt kan vise negativ så tidligt ..

Pøj pøj med det ..

Tusind tak for svar..

Jeg må lige se tiden an, for hvis det bare er mens der er på vej så er der en god grund til jeg hat ondt jo.. Men det kan jo også være at nissen driller mig.. Det ved man jo aldrig.. 

Og tillykke med graviditeten..

Anmeld

22. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Tusind tak for svar..

Jeg må lige se tiden an, for hvis det bare er mens der er på vej så er der en god grund til jeg hat ondt jo.. Men det kan jo også være at nissen driller mig.. Det ved man jo aldrig.. 

Og tillykke med graviditeten..

Nej det er jo det

Men håber at der kommer en opdate på det, når du ved noget

Og mange tak

Ha' en rigtig go' jul og godt nytår

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Nej det er jo det

Men håber at der kommer en opdate på det, når du ved noget

Og mange tak

Ha' en rigtig go' jul og godt nytår

Jeg skal nok give en opdatering på det..

Tusind tak for det, og du må også have en fantastisk jul og et godt nytår.

Anmeld

22. december 2010

Aprilmor11

Anonym skriver:

Jeg skal nok give en opdatering på det..

Tusind tak for det, og du må også have en fantastisk jul og et godt nytår.

Super, og mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.