Hjælp.. eller jeg bliver skør!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Ellim

Damer - har virkelig brug for jeres hjælpe!! Bliver snart sindssyg

Jeg er gået 4 dage over tid (og ingen tegn på mens!) Jeg har testet hverdag de sidste 3 dage - men den er total egativ De tester jeg har brugt er ikke de billigeste og ikke de der "pap" strimler men sådan nogle "rigtige" tester..

Mit spørgsmål er nu om nogle har prøvet det samme??

Jeg har ikke haft den mindste blødning - men (ja undskyld) sådan lidt gennemsigtigt halløj.. hehe.. Ved ikke om det har nogle betydning!?

Bliver skør, og så lige op til jul HJÆLP!! Hvad er jeres erfaring??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Trine89

Ellim skriver:

Damer - har virkelig brug for jeres hjælpe!! Bliver snart sindssyg

Jeg er gået 4 dage over tid (og ingen tegn på mens!) Jeg har testet hverdag de sidste 3 dage - men den er total egativ De tester jeg har brugt er ikke de billigeste og ikke de der "pap" strimler men sådan nogle "rigtige" tester..

Mit spørgsmål er nu om nogle har prøvet det samme??

Jeg har ikke haft den mindste blødning - men (ja undskyld) sådan lidt gennemsigtigt halløj.. hehe.. Ved ikke om det har nogle betydning!?

Bliver skør, og så lige op til jul HJÆLP!! Hvad er jeres erfaring??

Hvor er det træls du ikke snart kan teste positiv eller at der kommer mens så man lige som kan komme vidre.. 

Det kan jo være du er en af dem som er lidt langsomere til at danne HCG og måske først kan teste sen positiv 

(man har også høre om nogen som ikke kan teste positiv på hjemme tests, og kun ved en  blodprøve)

for der snart kommer en positiv test til dig,. 

Anmeld

22. december 2010

Ellim

Trine89 skriver:

Hvor er det træls du ikke snart kan teste positiv eller at der kommer mens så man lige som kan komme vidre.. 

Det kan jo være du er en af dem som er lidt langsomere til at danne HCG og måske først kan teste sen positiv 

(man har også høre om nogen som ikke kan teste positiv på hjemme tests, og kun ved en  blodprøve)

for der snart kommer en positiv test til dig,. 

Åhh det håber jeg så meget - at jeg er gravid men bare ikke kan teste hjemme Men ja det kunne være rart at vide om det er det ene eller det andet!

Hvor tit sker det at folk ikke selv kan teste selv eller danner sen HCG?? Ved du det?

Anmeld

22. december 2010

Trine89

Ellim skriver:

Åhh det håber jeg så meget - at jeg er gravid men bare ikke kan teste hjemme Men ja det kunne være rart at vide om det er det ene eller det andet!

Hvor tit sker det at folk ikke selv kan teste selv eller danner sen HCG?? Ved du det?

Åhh det ved jeg ikke helt.. 

men ved der er nogen stykker af dem her inde. 

Men jeg vil sige hvis der ikke er noget nyt i næste i uge så ring til din læge og spørg han/hun ikke vil lave en blodprøve

Anmeld

22. december 2010

Fam. Madsen

Håber du er gravid.... " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> finger

Men jeg har så desværre også selv oplevet at min mens er ud bleven fordi jeg virkelig bare ønsket mig gravid.. men håber ikke det er det du oplever...

Anmeld

22. december 2010

Maja88

jeg gik 15 dage over tid og kunne kun testes positiv ved en blodprøve- selv nu hvis jeg tager en test. prøvede sidst.. kom resultatet kun lige inden for tidsrammen

Anmeld

22. december 2010

Ellim

Maja88 skriver:

jeg gik 15 dage over tid og kunne kun testes positiv ved en blodprøve- selv nu hvis jeg tager en test. prøvede sidst.. kom resultatet kun lige inden for tidsrammen

Okay, håber virkelig at jeg er gravid.. (tør bare næsten ikke at håbe for meget) Og så kunne en blodprøve jo være super - for at få et klart svar.. Hvor længe venter man på svar for sådan en blodprøve??

Anmeld

22. december 2010

Ellim

Fam. Madsen skriver:

Håber du er gravid.... " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> finger

Men jeg har så desværre også selv oplevet at min mens er ud bleven fordi jeg virkelig bare ønsket mig gravid.. men håber ikke det er det du oplever...

Håber virklig ikke at det er derfor - men ja det hører man jo om, at man springer over pga man vil det SÅ meget!!

Anmeld

22. december 2010

Jarnsaxa

ÅÅÅåååååh det er SPÆNDENDE!!!!!

Jeg krydser virkelig fingre for dig, SÅ meget! Måske du skulle ringe til lægen og bede om at få tage blodprøve, så du kan få afklaring? For jeg ville da også blive sindssyg af at gå i uvished!

gange mange!!!!

Anmeld

22. december 2010

Maja88

Ellim skriver:

Okay, håber virkelig at jeg er gravid.. (tør bare næsten ikke at håbe for meget) Og så kunne en blodprøve jo være super - for at få et klart svar.. Hvor længe venter man på svar for sådan en blodprøve??

jeg fik svar dagen efter... men fik den da jeg var 15 dage over og der var den stadig kun svagt positivt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.