Marit + mave = -søvn :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Diana...

Åhh jeg synes godt nok min mave er vokset enormt meget her på det sidste og jeg har så meget uro i kroppen og min mave er så øm hele tiden så jeg har så svært ved at finde ro når jeg skal sove  Har i også det problem. 

Ja også marit ihh jeg hader det, jeg har altid haft en tendens til marit og genere mig ikke som sådan men når man er gravid er det bare være og meget mere virkeligt, de sidste 14 dage har det været rigtig slemt og hver gang handlet om at min søn blev kidnappet  Nogen gange er det så voldsomt at jeg ikke tør lægge mig til at sove igen. Det påvirker mig bare rigtig meget jeg tør slet ikke kigge væk fra ham i bare et sek når vi ude det er bare så ubehageligt. Har i også meget marit? 

Nå men ellers vokser hun jo og er meget livlig hun trykker godt nok noget i underlivet og jeg skal løfte maven hver gang jeg skal tisse for eller kan jeg ikke tisse he he 

Nå lige et lidt øv indlæg herfra. Men skulle lige høre om jeg den eneste der synes nætterne er godt trælse. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

Tina

Er heldigvis kun ramt af mareridt, hvis jeg kommer til at stresse for meget rundt, så prøver at undgå det. Men har også en gang drømt at Sebastians grankusine blev kidnappet - og det var slemt nok, håber ikke jeg drømmer det om Sebastian.

Ellers er det mest Sebastian der til tider forstyrre min søvn - for han lider vist lidt af voldsomme drømme for tiden og har også lige haft maveinfluenca

Håber du snart får dig en god nats søvn, for så går dagen nu bedst

Anmeld

22. december 2010

piadas

Jeg drømmer også stadig meget, og jeg har faktisk drømt et par gange, at et af mine børn var ved at drukne. Først var det bebsen i maven, der kravlede hen til kanten og faldt i vandet i svømmehallen i Jesperhus. Jeg måtte selv redde hende og dykke 3 meter ned for at hive hende op...jeg har aldrig kunne dykke så langt ned, men det kunne jeg heldigvis her! Jeg fik også liv i hende!

Sidste gang var det min store datter, der var ved at drukne - jeg husker knap så godt, hvad drømmen gik ud på, men hun overlevede heldigvis også!

Men føj hvor er det ubehageligt, og man er så bange for, at det sker i virkeligheden...

Anmeld

22. december 2010

AnneBJ

Puha det lyder da ikke særlig rart! Jeg har heldigvis slet ikke mareridt, jeg drømmer bare underlige ting som overhovedet ikke giver mening

Måske skulle jeg prøve det med at løfte maven lidt når jeg skal tisse - synes jeg er afsted/trængende hele tiden, men føler aldrig rigtig jeg får blæren tømt..

ønsker dig en god nats søvn i nat!

Anmeld

22. december 2010

Diana...

piadas skriver:

Jeg drømmer også stadig meget, og jeg har faktisk drømt et par gange, at et af mine børn var ved at drukne. Først var det bebsen i maven, der kravlede hen til kanten og faldt i vandet i svømmehallen i Jesperhus. Jeg måtte selv redde hende og dykke 3 meter ned for at hive hende op...jeg har aldrig kunne dykke så langt ned, men det kunne jeg heldigvis her! Jeg fik også liv i hende!

Sidste gang var det min store datter, der var ved at drukne - jeg husker knap så godt, hvad drømmen gik ud på, men hun overlevede heldigvis også!

Men føj hvor er det ubehageligt, og man er så bange for, at det sker i virkeligheden...

Ja nemlig det er så skrækkeligt, puha bare tanken om at det skulle ske med Lucas, tænk hvis han blev kidnappet og aldrig blev fundet ej jamen altså. Jeg synes det forfærdelig at drømmene bliver så virkeligt når man er gravid det var det samme da jeg ventet Lucas der kunne jeg heldigvis bare ikke have det drømme om egne børn den gang da jeg jo ikke havde nogen. Men puha jeg synes det hård og det påvirker mig så meget grrr ØV. 

Anmeld

22. december 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Puha det lyder da ikke særlig rart! Jeg har heldigvis slet ikke mareridt, jeg drømmer bare underlige ting som overhovedet ikke giver mening

Måske skulle jeg prøve det med at løfte maven lidt når jeg skal tisse - synes jeg er afsted/trængende hele tiden, men føler aldrig rigtig jeg får blæren tømt..

ønsker dig en god nats søvn i nat!

He he ja prøv det, jeg skal tisse nok så meget men det kan bare ikke komme ud hvis jeg ikke løfter maven griner lyder dybt åndsvagt men det virker som om den lukker af for det hele så jeg bliver nød til at løfte så jeg kan tisse he he. 

Og tak 

Anmeld

22. december 2010

Marco2

Diana... skriver:

He he ja prøv det, jeg skal tisse nok så meget men det kan bare ikke komme ud hvis jeg ikke løfter maven griner lyder dybt åndsvagt men det virker som om den lukker af for det hele så jeg bliver nød til at løfte så jeg kan tisse he he. 

Og tak 

Nuj jeg ville gerne være en flue på væggen 

AG

Anmeld

22. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Nuj jeg ville gerne være en flue på væggen 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.