Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Drømmer skriver: Mange tak skal du have Nej vi lader det blive ved det. Vi havde en helt perfekt dag, så der er ikke nogen grund til at gøre det om hihi..
Mange tak skal du have
Nej vi lader det blive ved det.
Vi havde en helt perfekt dag, så der er ikke nogen grund til at gøre det om hihi..
Det er da så forståeligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hjertelig tillykke FRU... Dejligt i havde en dejlig dag...
Ønsker jer held og lykke til...
Majbritt
tillykke med dagen.
Lyder dejligt at i havde sådan en god dag, det er en dag man vil kunne huske resten af sit liv.
herfra
Drømmer skriver: MIchael og jeg havde en HELT fantastisk dag i går Det var dagen hvor vi havde været kærester i 4 år, og dagen hvor vi blev mand og kone Vi blev viet på rådhuset 14.30, det gik hurtigt og smertefrit. Så var vi nede i byen og få kaffe og lidt dessert sammen med det nærmeste familie, og efterfølgende på lækker italiensk resturant alle sammen, hvor vi fik virkelig lækker mad Kunne ikke have haft en bedre dag
MIchael og jeg havde en HELT fantastisk dag i går
Det var dagen hvor vi havde været kærester i 4 år, og dagen hvor vi blev mand og kone
Vi blev viet på rådhuset 14.30, det gik hurtigt og smertefrit.
Så var vi nede i byen og få kaffe og lidt dessert sammen med det nærmeste familie, og efterfølgende på lækker italiensk resturant alle sammen, hvor vi fik virkelig lækker mad
Kunne ikke have haft en bedre dag
STORT TILLYKKE
Tillykke
TILLYKKE,....
Stort stort tillykke - det lyder som en rigtig hyggelig dag Hvad med nogle billeder?
stort tillykke kære søs
dejligt at i havde en perfekt dag. men lige som Rosa, er jeg også meget nysgerrig efter billeder
Lone
Ih, tillykke med den nye titel. Det lyder som en skøn dag .
Maria
Rosa skriver: Stort stort tillykke - det lyder som en rigtig hyggelig dag Hvad med nogle billeder?
Fik slet ikke taget nogle billeder selv, men min mor tog en masse, så når jeg får dem så skal jeg nok dele
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128