Forslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. december 2010

Ranarupta

Hej Henrik, 

Når nu man opretter et indlæg, så har man mulighed for at hakke af i nogle bokse...
Jeg glemmer indimellem at sætte hak i boksen, der tillader anonyme svar og jeg har lagt mærke til, at der nogle gange er nogle, der glemmer at sætte hak i feltet for at skrive anonymt.

Er det muligt at lave en funktion, der gør, at man lige kan gå tilbage og rette dette? 

/Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Bare mig..

Ranarupta skriver:

Hej Henrik, 

Når nu man opretter et indlæg, så har man mulighed for at hakke af i nogle bokse...
Jeg glemmer indimellem at sætte hak i boksen, der tillader anonyme svar og jeg har lagt mærke til, at der nogle gange er nogle, der glemmer at sætte hak i feltet for at skrive anonymt.

Er det muligt at lave en funktion, der gør, at man lige kan gå tilbage og rette dette? 

/Karina

Super god ide! Jeg har også nogen gange tænkt på det samme, og hvis jeg har oprettet noget som er dybt anonymt, så tjekker jeg flere gange om den nu også ER anonymt.. Tænk nu hvis jeg ikke lige havde fået skrevet det :/

God ide

Anmeld

28. december 2010

Benjamins'mor

Jeg synes også det burde være sådan at når du opretter et indlæg, så kan man jo skrive det anonymt. Men man kan ikke lade andre svare anonymt fordi man ikke er plusmedlem. Der synes jeg så at hvis indlægget er anonymt, så skulle folk også kunne skrive anonymt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.