Plet blødning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. december 2010

Anonym trådstarter

Har lige et spørgsmål...Vi prøver at blive gravide, og forventede mens er nu på lørdag (25/12) men tidligere idag, ( ca. 11.tiden) da jeg skulle påtoilet, så jeg brune Pletter i trusserne (som størknet blod farvet) Troede så at det var mensen der var kommet, lidt tidlig.. Såtog et indlæg på, Og her til aften var der kun nogle få pletter.... Ku det være mens eller noget andet ? Venter self lige og serHvad der sker i nat.. Hvis jeg ikke har blødt.. Burde jeg såRinge til lægen eller tage en test.. Eller vente til den 25. ? Tak fordi i læste med ... god jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Muffinmus

jamen det kan sagtens være en implantations blødning du har fået, så kan du måske teste om 4-7 dages tid hvis du er heldig

Kan også bare være et bristet blodkar hvis du f.eks har haft lidt hård mave, det kan sagtens give en lille blødning der i stedet for selve måsen

Anmeld

21. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Har lige et spørgsmål...Vi prøver at blive gravide, og forventede mens er nu på lørdag (25/12) men tidligere idag, ( ca. 11.tiden) da jeg skulle påtoilet, så jeg brune Pletter i trusserne (som størknet blod farvet) Troede så at det var mensen der var kommet, lidt tidlig.. Såtog et indlæg på, Og her til aften var der kun nogle få pletter.... Ku det være mens eller noget andet ? Venter self lige og serHvad der sker i nat.. Hvis jeg ikke har blødt.. Burde jeg såRinge til lægen eller tage en test.. Eller vente til den 25. ? Tak fordi i læste med ... god jul

Du tager jo nok ikke piller hvis du planlægger og blive gravid..
Så ens mens er nok ikk så regelmæssig normalt.
Så tænker at det måske bare er startet tidligere??
Jeg ville ihvertfald ikk ha for høje forhåbninger endnu.
Mere af hensyn til du ikke bliver skuffet.

Jeg tror jeg ville se tiden an.. Det gjorde jeg da jeg og kæresten prøvede. Jeg tog først test EFTER forventet mens.. jeg sku ha omkring d. 20.. og ka huske jeg først testede d. 23.
Det er svært og vente - men nok bedst for ikk og blive FOR skuffet og også for at testen er mest rigtig.. Så ska man jo helst vente til efter forventet mens dato.

Ska dog lige siges at jeg så ca en uge efter jeg opdagede det allerede små blødte lidt og var mange for at abortere.. men det var ingenting. Blot at jeg tit har haft tendens til og bløde i tide og utide.

Krydser fingre for der er noget

Anmeld

22. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Du tager jo nok ikke piller hvis du planlægger og blive gravid..
Så ens mens er nok ikk så regelmæssig normalt.
Så tænker at det måske bare er startet tidligere??
Jeg ville ihvertfald ikk ha for høje forhåbninger endnu.
Mere af hensyn til du ikke bliver skuffet.

Jeg tror jeg ville se tiden an.. Det gjorde jeg da jeg og kæresten prøvede. Jeg tog først test EFTER forventet mens.. jeg sku ha omkring d. 20.. og ka huske jeg først testede d. 23.
Det er svært og vente - men nok bedst for ikk og blive FOR skuffet og også for at testen er mest rigtig.. Så ska man jo helst vente til efter forventet mens dato.

Ska dog lige siges at jeg så ca en uge efter jeg opdagede det allerede små blødte lidt og var mange for at abortere.. men det var ingenting. Blot at jeg tit har haft tendens til og bløde i tide og utide.

Krydser fingre for der er noget

Nej jeg er ikke på pillen mere. Men min mens har vaeret lige på dagen... men da det kunne vaere en for tidlig.

Men stadig ingen mens.   - Men stadig små brune pletter.

forstår 100% det der du snakker om med ikke at forvente.. men man kan alligvel ikke lade vaer med at håbe..

må vel bare se hvad der sker og så tage en test på forventede mens dag..  og hvis den så er neg. så tage til laegen..

Anmeld

22. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

Nej jeg er ikke på pillen mere. Men min mens har vaeret lige på dagen... men da det kunne vaere en for tidlig.

Men stadig ingen mens.   - Men stadig små brune pletter.

forstår 100% det der du snakker om med ikke at forvente.. men man kan alligvel ikke lade vaer med at håbe..

må vel bare se hvad der sker og så tage en test på forventede mens dag..  og hvis den så er neg. så tage til laegen..

Ja det ikk nemt.
Og slet ikk nemt og lade vær og håbe.

Jeg tror jeg ville vente med og tage en test til nogle dage efter forventet for at være mest sikker..
Og tror roligt du kan nøjes med og ringe til læge, for du får højst sandsynligt ingen hjælp før det er sket en måned eller to mere at du pletbløder på forkert tidspunkt.

Men lad os håbe det er af gode årsager

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja det ikk nemt.
Og slet ikk nemt og lade vær og håbe.

Jeg tror jeg ville vente med og tage en test til nogle dage efter forventet for at være mest sikker..
Og tror roligt du kan nøjes med og ringe til læge, for du får højst sandsynligt ingen hjælp før det er sket en måned eller to mere at du pletbløder på forkert tidspunkt.

Men lad os håbe det er af gode årsager

ja der er ikke nogen grund i at tage en test endnu..

Det viser sig sikkert ikke endnu alligevel..

Men i næste uge.. ih synes det er lang tid at vente...

Tak for svar

Anmeld

23. december 2010

Lou87

Anonym skriver:

ja der er ikke nogen grund i at tage en test endnu..

Det viser sig sikkert ikke endnu alligevel..

Men i næste uge.. ih synes det er lang tid at vente...

Tak for svar

Det forstår jeg godt..
Ventetiden er altid den sværreste

Lad mig høre et svar når det er - er spændt nu jo

Og velbekomme da

Anmeld

23. december 2010

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Det forstår jeg godt..
Ventetiden er altid den sværreste

Lad mig høre et svar når det er - er spændt nu jo

Og velbekomme da

:I Tak ..

Skriver når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.