Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser....
Jeg har haft ægløsning for et 3-4 dage siden....
Jeg har haft en underlig følelse i underlivet, Det er svært at forklarer, men jeg prøver Det er lige som det er spændt under navlen....
Er der nogler, der har prøvet der?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan være svært at sige hva det er :s
det kan jo være mange ting..
men jeg 'er for at der snart kommer en positiv test fra dig
Glædelig jul.
Trine
Trine89 skriver: Det kan være svært at sige hva det er :s det kan jo være mange ting.. men jeg 'er for at der snart kommer en positiv test fra dig Glædelig jul. Trine
Oki.. det har bare været der siden ægløsning...
det føles underligt... hehe... Det gør ikk ondt...
Jamen mange tak....
Tillykke med dine ll streger....
Baby-støv skriver: Oki.. det har bare været der siden ægløsning... det føles underligt... hehe... Det gør ikk ondt... Jamen mange tak.... Tillykke med dine ll streger....
Mange tak skal du have.. svæver også rundt på en lille sky af lykke. hehe..
Men kom endelig med en opdatering om en 14 dags tid, når test dagen kommer..
Hvornår vil det være helt præcis??
Den 31 dec...... Det bliver noget af en nytårsgave, hvis det er... og masser af børnechampagne....
Jeg kan næsten ikke vente....
Baby-støv skriver: Den 31 dec...... Det bliver noget af en nytårsgave, hvis det er... og masser af børnechampagne.... Jeg kan næsten ikke vente....
UUUH spændende
Så skal jeg nok lige holde øje med baby.. efter en opdatering Det kunne da være noget af en måde at fejre man år ind i et nyt år
Jah børnchampagnen er også skrevet på indkøbs seddel her hehe
Trine89 skriver: UUUH spændende Så skal jeg nok lige holde øje med baby.. efter en opdatering Det kunne da være noget af en måde at fejre man år ind i et nyt år Jah børnchampagnen er også skrevet på indkøbs seddel her hehe
Hehe... Jeg kan bare lige skrive til dig i GB.... Ellers kommer der selvfølgelig også en tråd herinde....
Man skal lige følge sig lidt med på moden med børnechampagnen....
Baby-støv skriver: Hehe... Jeg kan bare lige skrive til dig i GB.... Ellers kommer der selvfølgelig også en tråd herinde.... Man skal lige følge sig lidt med på moden med børnechampagnen....
Det må du meget gerne men skal også nok følge med i tråden
men skriv endelig til mig i min GB også..
hehe jah man skal jo have noget at skåle i kl 12..
Ingen der har noget? hehe...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128