opdatering på Laura

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

LISBETH:-)

Åhhh gud den lille stakkel. Det ser jo ganske rædselsfuldt ud!!!! Håber for jer at de finder ud af hvad det er.

Jeg kan ikke komme med nogen gode bud, på hvad det kan være. Men blot sige at jeg også har prøvet en del gange at blive sendt hjem med åndsvage diagnoser der dækkede over at de ikke har vist hvad der var galt. Bed om at få en anden læge til at kigge på det, hvis i igen får en sludder for en sladder!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Mor til L&S

Ej det blir jo bare værre og værre Nej, hvor er det synd... Håber de vil se Jer igen og undersøge hende grundigt...

Tænker på Jer.

Anmeld

21. december 2010

Zafir

Puha det ser slemt ud. Håber lægen kan sige noget!!!... Stakkels lille Laura mus!!!

GOD BEDRING.

Anmeld

21. december 2010

Mille83

Nej nej det ser da bare ikke godt ud.........Krydser alt hvad jeg kan  men i SKAL SKAL SKAL tage til lægen nu........Håber i kan få noget svar så du kan få mad i hende...

Anmeld

21. december 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Vi har besluttet at ringe til børnelægerne igen!

Her til aften har Laura kun spist 7 små skefulde havregrød og udslættet bliver stadig værre... hun har 38.3 i feber, så det er ikke meget, men dog feber i min bog!!

Her er billeder fra i morges og billeder taget her til aften

Hold da op...

Hvad er dog det for et udslæt

Anmeld

21. december 2010

Caroline86

nu med skummende lysegul afføring

Anmeld

21. december 2010

Sees

Caroline86 skriver:

AFSTED!!!!!!

Anmeld

21. december 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Har du fået ringet til lægen så i kan komme afsted??

Anmeld

21. december 2010

Mira0911

Det ser jo vildt ud Caroline!!! For fanden man, det er jo slet ikke til at holde ud... Har virkelig ondt af Jer... Øv... Håber virkelig I bliver taget alvorlig og ikke får at vide det bare er en virus... 

Anmeld

21. december 2010

LR85

se da lige a kom til vagtlægen med hende, i stedet for a sidde her på baby

Ikke surt ment overhoved, men det lyder da virkelig ikke godt og hun se da rigtig forpint ud.. Stakkels pige

GOD BEDRING

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.