20+2 - tvillinge damer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2010

ulleby

TinaMajdah91Juel skriver:

super flot mave

Mange tak skal du have - og STORT tillykke med jeres lille spir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

ulleby

Mette 27 skriver:

Synes godt nok det er en fin mave, venter selv en lille pige og er 21+3 idag og tror vores maver er lige store.. lidt vildt faktisk, men måske det er fordi det er mit andet barn... 

Ja mon ikke det er derfor - syntes tit man hører om at man vokser mere og hurtigere når der er to. Ved heller ikke lige helt hvordan "man bør" se ud pt med 1. stks

Men tak for din hilsen - glæder os. Og det er selvfølgelig vores enægget tvillinger - eneret duer nok ikke over for manden

Anmeld

21. december 2010

ulleby

Leonora skriver:

hold da op en flot mave du har....det er Mary omigen

Vildt at der ligger to små baby piger i dan mave...tillykke med det

Mange tak skal du have - ja man kunne ønske at komme til at ligne hende. Og dog vil også gerne vise jeg er rigtig gravid. Syntes ikke man kan se det helt på hende og det er da en af de fede ting ved at være gravid i mine øjne

Det er vildt med 2 stks - vi glæder os ubeskriveligt

Anmeld

21. december 2010

Mette 28

ulleby skriver:

Ja mon ikke det er derfor - syntes tit man hører om at man vokser mere og hurtigere når der er to. Ved heller ikke lige helt hvordan "man bør" se ud pt med 1. stks

Men tak for din hilsen - glæder os. Og det er selvfølgelig vores enægget tvillinger - eneret duer nok ikke over for manden

Tror ikke der er nogle der ser ens ud på noget tidspunkt, kan bare huske at jeg var noget større med min søn nu, men he he det skal nok komme.. Og håber da at se flere billeder jo længere hen du kommer, altid sjovt med en tvillinge mave..

Anmeld

21. december 2010

JuelZ

ulleby skriver:

Mange tak skal du have - og STORT tillykke med jeres lille spir

maaange tusind tak

Anmeld

23. december 2010

Vial

Waauv en flot mave.

Alle tror, at man skal have KÆÆÆMPE mave, når der er to derinde. Min var lige så lille og fin.. altså indtil ca. 30 uge, så gik det ellers stærkt, men den var altid til at have med at gøre og var rigtig fin.

Anmeld

23. december 2010

Rosa

FLOT mave! Den glæder jeg mig til at følge!!! 

Anmeld

23. december 2010

Maise

øj en fin strutmave

Anmeld

23. december 2010

FruHolm <3

Smuk mave

Tillykke med de 2 små prinsesser

Anmeld

23. december 2010

Pige2009

Hvor er du bare fin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.