Gode råd søges! Smed p-pillerne d. 23 november og fik mens d. 29.. Af gode grunde ved jeg ikke, hvor lang min cyklus er, kroppen skal lige på plads. Men jeg havde ægløsningsymptomer mandag i sidste uge, hvor jeg fik ondt i den ene æggestok. Hvis nu jeg faktisk havde ægløsning for 8 dage siden, og såfremt ægget er befrugtet, hvornår burde jeg så teste? Jeg var så dum at teste i dag, og jeg ved godt det er alt for tidligt, men jeg kunne ikke dy mig, når nu jeg havde testene.. Og nu er jeg self. mega ked af, at den blev negativ og er overbevist om, at jeg ikke er gravid. Men er det ikke for tidligt at konkludere det?
Hvordan fik i jer selv til at tage den med ro? Det er jo kun første forsøg efter p-pillerne, og jeg ved det kan tage lang tid, men det kunne bare være så fedt at kunne fortælle familien her i jule/nytårstiden, at vi venter os.. Hvordan har i afstresset jer selv?
Håber nogen kan hjælpe. Det føles så dumt at sidde her og være skuffet, når jeg jo vel har testet for tidligt, eller hvad?
Anmeld