Nøj en lorte jordmor tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2010

karina pigen

jeg glæder mig jo næsten hver gang jeg skal til jrm. har nok den bedste og rareste på jorden, og har bare fået sdan et godt forhold til hende, nu har jeg set set hende ca 2 gange om mdr siden starten. men så idag,, neeeej

jeg møder op, 10 min forsinket havde dog skrvet en sms til hende.går ind og der sidder hun sammen med en anden anden ung en.. tænker hvem er det.. og ja det er så en jordmor studerende..

jeg har d enne Jordmor da jeg er kommet i støttesteamet som herlev tilbuder sårebare gravide.. jeg har ret svært ved nye mennesker i sådan her situationer fordi vi snakker om mange ting mange personlig og følsomme emmer omkring min graviditet og det forløb jeg har været igennem..

og ja når der er en studerende så overtager de jo lidt hele samtalen, og det kunne jeg slet ikk håndtere.. jeg blev dybt irreatere hver gnag hun sagde noget og jeg svarede nok ik så pænt igen og kunne slet ik holde øjenkontakt med hende og søgte min jordmor så meeget som muligt..

jeg sluttede af med at spørger om hun ( jaa jeg kan ik engang huske hendes navn) ville være til min sidste tid her om 2 uger.. og det vil hun så være... IHHHHHH

jeg valgte at spørger min Jm hvorfor hun ik havde sagt at der ville komme en studerende så jeg var klar ove det, og det havde hun ik lige tænkt over. og algte så at fortælle jeg faktisk havde det ret skidt med det, og at jeg kunne mærke at jeg ik kunne snakke på samme måde om de ting jeg faktiske havde brug for at få snakket ud om når hun var der.. så jeg gik derfra mega ked af det og ja de ting jeg skulle høre om fik jeg aldrig stillet da jeg blev ret overrasket og tag ud af kurs ved at den studerende var der.

jeg har efterfulgt sms med min jm og også undskyldt over for min reaktion, hvilket hun sagde jeg ik kunne undskylde for og at hun godt kunne se at jeg ik havde det nemt ved en fremmede tilstedeværelse.. menhar det d¨rligt over min reaktion over for hende.. nævnte også at det ik var personligt men at jeg havde det svært med at ik vide sådan nogen ting og at  så sent i min gravidtet at der så lige kommer en med p banen.. hvis hun så havde været der fra starten ..men har termin om 2 uger..neeeejneeej..

øv det dum oplevelse..

udover det.. så skød den studerende tussi til at veje 3400.. men det blev rettet af min jm til 3200.. han har ik sat sig fast endnu og der er stor enighed om at jeg går over tid.

men grundet mit forløb og de tanker jeg har kæmpet med, kommer jeg ik til at gå så lagt over tid, så bliver jeg sat igang..

men håber bare han kommer som han skal.. hehe

og jeg har fandme taget 4 kg på på 3 uger. WHAAAAAAAT.. så nu er der dømt lange gåture igen.. det holder ik.. og ik noget julemad.hehe

deejligt lige at få sat ord på et surt opstød

BY THE WAY

hva sker der lige for halsbrænd?? fik det for første gang igår.. og neeej hvor er ubehageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

piadas

Nøj, hvor er det træls! Især hvis din jordemoder allerede har været klar over, hvordan du har det med nye personer/uventede situationer, eller hvordan jeg lige skal skrive det?!

Jeg håber da, at du kan slippe for hende næste gang - hvis der altså bliver en næste gang?!! Du kan jo have født inden....nå nej, Pia - fy - ikke heppe før nytår, husk det nu!

Anmeld

22. december 2010

karina pigen

piadas skriver:

Nøj, hvor er det træls! Især hvis din jordemoder allerede har været klar over, hvordan du har det med nye personer/uventede situationer, eller hvordan jeg lige skal skrive det?!

Jeg håber da, at du kan slippe for hende næste gang - hvis der altså bliver en næste gang?!! Du kan jo have født inden....nå nej, Pia - fy - ikke heppe før nytår, husk det nu!

hun er sgu med næste gang også..men så er jeg da i det mindste forbedret på det.. men vi blev enig om at jeg skal sige nej tak til studerende under min fødsel.. har tid den 4 januar.. og hun regner IK med at jeg føder før.. hehe..

hvis jeg skal føde før.. så lad det dog blive den 30.. det eneste positive ved at føde nu her udover at min søn kommer til verden, er så at der lige kommer børnepenge den 20 januar og de ville så gå extra til hans barnedåb.. meeen vil stadig heller vente..hehe

hvornår er du sat til

Anmeld

22. december 2010

piadas

karina pigen skriver:

hun er sgu med næste gang også..men så er jeg da i det mindste forbedret på det.. men vi blev enig om at jeg skal sige nej tak til studerende under min fødsel.. har tid den 4 januar.. og hun regner IK med at jeg føder før.. hehe..

hvis jeg skal føde før.. så lad det dog blive den 30.. det eneste positive ved at føde nu her udover at min søn kommer til verden, er så at der lige kommer børnepenge den 20 januar og de ville så gå extra til hans barnedåb.. meeen vil stadig heller vente..hehe

hvornår er du sat til

Nå, det var træls! Men som du selv skriver, er du i det mindste forberedt på, at hun er der næste gang...

Jeg er sat til d. 1. februar, så der er lææææænge til!

Jeg skal jo føde med en af mine gode veninder, som er jordemoder. Derudover skal min mand og en anden af mine veninder med til fødslen, så det er ene af kendte ansigter! Min veninde sagde, at hvis hun nu allerede er på vagt, når jeg går i fødsel, kan jeg godt risikere, at der kommer en studerende med. Hvis nu jeg føder på hendes fridag, bliver det kun hende, for så er hun ikke "tvunget" til at tage en studerende med. Det synes jeg måske også er lidt træls, for resten kender jeg jo og glæder mig til at have "kendte" folk omkring mig...så ville det være lidt træls med en studerende, som jeg ikke kender.

Så jeg  krydser fingre for, at jeg føder, når hun ikke har vagt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.