hjælp med tøj :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. december 2010

LRJ

Øv Øv nu har jeg været i Kolding storecenter hele dagen og været i SAMTLIGE tøjbutikker for at finde enten en sød kjole eller trøje der kunne bruges til både jul og nytår, Men jeg har intet fundet som jeg kunne passe jeg kan være i en 38 med kroppen men mine bryster kan ikk engang være i en 44-46, den strammer
Hvor kan jeg købe pænt tøj til mig, som både passer mig om kroppen og brysterne og som ikk koster over 500 ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

jannebjerre

Hvad skal du bruge?? Har da en kjole du godt kan låne hvis det er...den brugte jeg inden mine patter blev slatne

Anmeld

21. december 2010

LRJ

jannebjerre skriver:

Hvad skal du bruge?? Har da en kjole du godt kan låne hvis det er...den brugte jeg inden mine patter blev slatne

jamen Kan du tage et billede og sende på mobilen søde ? Jamen skal bare bruge et eller andet pænt, enten kjole eller en bluser der er pænt til jeans

Anmeld

21. december 2010

jannebjerre

Lone H. skriver:

jamen Kan du tage et billede og sende på mobilen søde ? Jamen skal bare bruge et eller andet pænt, enten kjole eller en bluser der er pænt til jeans

hmm ja kan jeg gøre imorgen :-) Den er laksefarvet...

Anmeld

21. december 2010

LRJ

jannebjerre skriver:

hmm ja kan jeg gøre imorgen :-) Den er laksefarvet...

Okay søde må du meget gerne
Sys bare det er umuligt at finde noget som IKKE er konet

Anmeld

21. december 2010

jannebjerre

Lone H. skriver:

Okay søde må du meget gerne
Sys bare det er umuligt at finde noget som IKKE er konet

ja det er ikke nemt - men hvis du var tideligere ude, så ku du ha bestilt online, der er jo massere

Anmeld

21. december 2010

LRJ

jannebjerre skriver:

ja det er ikke nemt - men hvis du var tideligere ude, så ku du ha bestilt online, der er jo massere

Har SØGT og SØGT, startede allerede i juli inden jeg skulle til bryllup i august, og fandt ikk noget før 5 min før magazin lukkede over i fields dagen før brylluppet, og der måtte jeg af med 800 kr, for en kjole der sad OK over brysterne og pisse hamrende løst resten af stederne :/

Anmeld

21. december 2010

jannebjerre

Lone H. skriver:

Har SØGT og SØGT, startede allerede i juli inden jeg skulle til bryllup i august, og fandt ikk noget før 5 min før magazin lukkede over i fields dagen før brylluppet, og der måtte jeg af med 800 kr, for en kjole der sad OK over brysterne og pisse hamrende løst resten af stederne :/

har du været på smartgirl eller ellos??

Anmeld

21. december 2010

LRJ

jannebjerre skriver:

har du været på smartgirl eller ellos??

ja :/

Anmeld

21. december 2010

LRJ

- skriver:

Overvejet en slå om bluse/kjole?

hvor finder man dem nu *?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.