38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. december 2010

businesstigger

I går var jeg 38+0

Var til JM som skønnede lillebror til 31-3200 g. Han ligger stadig klar. Desværre var der protein i min urin og blodtrykket var højt. Efter konsultation med læge blev jeg lagt på en briks for at se om bt faldt. Hvis ikke skulle jeg til flere undersøgelser på hospitalet. Heldigvis var det faldet til acceptabelt højde så jeg blev sendt hjem med ordre om at slappe af!!! Så det prøver jeg. Det er ikke så nemt som troet. Eller det er en ting at føle man har et valg og så være tvunget til det.

Heldigvis er det meste klaret både til lillebrors ankomst og juleaften. Mangler kun en gave og er sikker på forståelse fra modtageren hvis jeg ikke når det pga omstændighederne!

Billederne fra i går:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

Fru'Rugaard

Rigtig fin mave du har (: - Dejlig julegave at få

Anmeld

21. december 2010

businesstigger

Fru'Rugaard skriver:

Rigtig fin mave du har (: - Dejlig julegave at få

tak skal du have!

Anmeld

21. december 2010

Bavianis

businesstigger skriver:

I går var jeg 38+0

Var til JM som skønnede lillebror til 31-3200 g. Han ligger stadig klar. Desværre var der protein i min urin og blodtrykket var højt. Efter konsultation med læge blev jeg lagt på en briks for at se om bt faldt. Hvis ikke skulle jeg til flere undersøgelser på hospitalet. Heldigvis var det faldet til acceptabelt højde så jeg blev sendt hjem med ordre om at slappe af!!! Så det prøver jeg. Det er ikke så nemt som troet. Eller det er en ting at føle man har et valg og så være tvunget til det.

Heldigvis er det meste klaret både til lillebrors ankomst og juleaften. Mangler kun en gave og er sikker på forståelse fra modtageren hvis jeg ikke når det pga omstændighederne!

Billederne fra i går:

Skøn og dejlig mave. Ih, nu er jeg altså ved at være godt spændt på at se hvordan han ser ud!

Anmeld

21. december 2010

businesstigger

Bavianis skriver:

Skøn og dejlig mave. Ih, nu er jeg altså ved at være godt spændt på at se hvordan han ser ud!

Tak!

Også mig! Storebroderen viser i den grad personlighed og temperament det sidste stykke tid. Det bliver meget spændende at se om lillebror slægter ham på

Anmeld

21. december 2010

ulleby

businesstigger skriver:

I går var jeg 38+0

Billederne fra i går:

Hold da op en fin mave

Anmeld

21. december 2010

Aves..

businesstigger skriver:

I går var jeg 38+0

Billederne fra i går:

flot mave...vildt at tænke at jeg har fædt mine de to yngste præcis da jeg var 38+0

Anmeld

21. december 2010

businesstigger

ulleby skriver:

Hold da op en fin mave

Tusind tak!

Anmeld

21. december 2010

businesstigger

Eva:) skriver:

flot mave...vildt at tænke at jeg har fædt mine de to yngste præcis da jeg var 38+0

Tak! Jeg gik 5 dage over med Alexander så regner ikke med at det sker lige med det samme.

Anmeld

21. december 2010

Aves..

businesstigger skriver:

Tak! Jeg gik 5 dage over med Alexander så regner ikke med at det sker lige med det samme.

Jeg gik 16 dage over med´den ældste og fik ks med de to andre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.